Iran Varzeshi

ونوس‌ويليامز:‌برمي‌گردم

-

ونوس ويليامز بعد از شكست برابر گاربينه موگوروسا در فينال ويمبلدون ابراز اميدواري كرد در اوپن آمريكا جبران كند.

تنيسور 37 ســاله نتوانست مســنترين قهرمان ويمبلدون لقب بگيرد و ششــمين قهرمانياش در ويمبلدون را به دســت آورد كه نخستين عنوان مهمش بعد از سال 2008 بود. ونوس كه در فينال اوپن استراليا به خواهرش، ســرنا باخت، براي نخستين بار از سال 2003 به دو فينال گرنداسلم در يك سال رسيده.

با توجه به اينكه سرنا منتظر به دنياآمدن نخستين فرزند خود است و تا آخر ســال مسابقه نميدهد، ونوس اميدوار است در اوايل شهريور در يو اس اوپن هشتمين قهرمانياش در گرنداسلمها را به دست آورد.

او كه 20 سال پيش نخستين حضور در ويمبلدون را تجربه كرده، گفت: «فرم خوبي دارم، امســال چندين بار در موقعيت بردن جوايز بزرگ بوده ام، ميخواهــم خودم را در اين جايگاه حفــظ كنم، فقط بايد از خط پايان عبور كنم و فكر ميكنم بتوانم. دو هفته عالي داشــتم، نميخواهم فقط به فينال برســم، ميخواهم كمي بهتر باشم. اميدوارم در بقيه تابستان عملكرد بهتري داشته باشم.»

موگوروساي 23 ساله كه دومين زن اسپانيايي قهرمان ويمبلدون است، در 77 دقيقه كار را تمام كرد و 7 بر 5 و 6 بر صفر در مقابل خوان كارلوس، پادشاه اســپانيا، حريف آمريكايي را برد. كانچيتا مارتينس مربي حال حاضر موروگوسا نخستين زن اســپانياي­ي فاتح ويمبلدون است كه در سال 1994 اين افتخار را به دست آورده.

موگوروســا گفت: «ست اول سخت بود، ما هر دو شانس بردن داشتيم، خوشــحالم كه برنده شدم. دو سال پيش كه در فينال به سرنا باختم، به من گفت روزي برنده ميشوي و حاال آن روز رسيده.»

لئوناردو بونوچي در این روزنامه ایتالیایي یك صفحه کامل آگهي داد و از یوونتوس تشکر کرد. در این آگهي درشت نوشته شده: «یك داستان درخشان» که اشاره او به دوره حضورش در تورین است.

 ??  ?? کوریره دلو اسپورت-
کوریره دلو اسپورت-
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran