Iran Varzeshi

اسپالتي: روي خريد نايينگوالن كار ميكنيم

-

لوچانو اسپالتي اطمينان دارد اينتر به قولهايي كه درباره تقويــت تيم به او داده عمــل ميكند، ايوان پريشــيچ را با خود به چين ميبــرد و روي راجــا نايينگوالن كار ميكنــد. او بعد از باخــت 2 بر يك به تيم دسته دومي آلمان، نورنبرگ گفت: «خوب بود چون براي مــا مهم اين بود كه مصدوم نداشته باشيم. درباره بازي هم گاهي به آنچه در تمرين رويش تاكيد داشــتيم، عمل شد و گاهي نه. مساله خوبي براي بحث است.»

والتر ســاباتيني مدير گروه سونينگ گفته نرآتزوري تقويت ميشــود و اسپالتي ادامه داد: «هر روز به من اطمينان ميدهند. ما مذاكراتي داشــتيم و وقتي شــما قولي ميدهيد بايد به آن پايبند باشيد، مطمئنم همينطور ميشود چون اين چند نفري كه الزم داريم در تيم باشند خارقالعاده نيستند و فقط تيم را آنجايي كه الزم اســت، كامل ميكنند.»

پريشــيچ در اين بازي دوســتانه نبود چون با دندانپزشك شخصياش در كرواسي حضور داشــت. اينكه منچستريونا­يتد به او عالقه دارد به معني آن نيســت كه در تور پيشفصل چين، اينتر را همراهي نميكند: «اگر چيزي تغيير نكند، پريشــيچ به چين ميآيد. دندانهايش آبسه كرده بود و ترجيح داد پيش كسي برود كه مدتها ميرفته.»

اين بازيكن 28 ســاله در سال 2015

آ.اس-‌هواداران‌آژاكس‌ بيرون‌از‌خانه‌«اپي‌ نوري»‌بازيكن‌02‌ساله‌ تيم‌شان‌جمع‌شدند‌ تا‌حمايت‌خود‌را‌از‌او‌ نشان‌دهند.‌يك‌پرچم‌ هم‌كنار‌زمين‌تمرين‌ تيم‌زدند‌كه‌رويش‌ نوشته‌شده:‌«اپي‌براي‌ هميشه».‌اين‌هافبك‌ هلندي‌مراكشي‌االصل‌ دچار‌آسيب‌مغزي‌ دايمي‌شده‌است.‌

بعد از درخشــش در بوروســياد­ورتموند و ولفسبورگ به اينتر آمد و در 79 بازي براي اينتر در رقابتهــاي مختلف 20 گل زد تا خودش را بهعنوان يكــي از بازيكنان موثر هجومي در ليگ ايتاليا مطرح كند.

او هفتــه گذشــته در اينســتاگر­ام پيــام گذاشــت: «مقصد، نامعلــوم» و اين نگرانيهايي را درباره ماندن او در سنسيرو به وجود آورد. اسپالتي درباره نايينگوالن هم گفت: «مديــران دارند رويش كار ميكنند. ما نياز داريم در برخي نقاط رشــد كنيم و نايينگوالن يكي از آنها اســت. ما تيم خوبي داريــم با بازيكناني كه با تمام ظرفيت بازي نكردهاند و كساني كه ميآيند تيم را تكميل ميكننــد. ما براي اينكه در جمع چهار تيم برتــر قرار بگيريم به خريدهــاي فوقالعاده نيازي نداريم.»

نايينگوالن ســاعاتي بعــد از اظهارات اســپالتي، با مونچي مدير رم مذاكره كرد و آنطور كه رسانههاي ايتاليايي گزارش دادهاند قراردادش با اين تيــم را در چند روز آينده تمديد ميكند. بازيكن تيم ملي بلژيك مهر گذشــته قراردادش را تا سال 2020 تمديد كرده اما فرم عالياش باعث شــده چند تيم به دنبالش باشند. گفته ميشود فاصله نيم ميليــون يورويي بين پيشــنهاد باشــگاه و خواسته او وجود دارد كه ميتوان با پاداشها آن را جبران كرد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran