Iran Varzeshi

نوازي پل ارتباطی منصوريان با تيم اميد

-

شرايط تيم اميد استقالل نسبت به فصل گذشــته يك تفــاوت كرده است.

بنــا بــه توافــق منصوريــان با مسووالن باشگاه قرار بر اين شده كه تيم اميد اســتقالل به جاي آكادمي مستقيما زير نظر منصوريان باشد، به همين دليل هم سرمربي تيم اميد را خود منصوريان انتخاب كرد.

نوازي چند روز پيش كه با ايران ورزشــي صحبت كرد بــه اين نكته اشاره داشت و گفت كه استقالليها به كسب رتبه در اين تيم فكر نميكنند و قرار اســت چند بازيكن فصل آتي تحويل تيم بزرگسال استقالل بدهند. نوازي با حفظ سمت در تيم بزرگسال هم مربي خواهد بود و شايد در بعضي بازيها در كنار منصوريان بنشيند.

استقالل قرار است طي سالهاي آتــي از تيمهــاي پايه خــود تغذيه كند امــا بايد ديد كه ايــن دو مربي در آخر فصل ميتوانند به خواســته خود برســند. منصوريان با خريدهاي خود نشــان داد كــه از بازي دادن به جوانترهــا ترســيده و نميخواهــد جايگاه خود را در اســتقالل از دست دهد بــه همين دليل هــم ميانگين ســني بازيكنان خريداري شــده باال رفته است.

با شــروع فصل هفدهم مشخص ميشود كه منصوريان و نوازي چقدر با هم هماهنگ هستند و نوازي جاي كدام مربي را در اســتقالل ميگيرد. فصل پيش به دليل حضور فريبا روي نيمكت اســتقالل يكي از مربيان بايد به روي ســكوها ميرفت و در نهايت با ترافيكي كه روي نيمكت اســتقالل ايجاد شده بود آناليزورها حذف شدند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran