Iran Varzeshi

مظاهري: قلعه نویی دست نیافتنی شده است

-

دروازهبان ذوبآهن اميدوار اســت تا ششمين قهرمانــي امير قلعهنويي در ليگ برتر، اين فصل در ذوبآهن به دســت بيايد. رشيد مظاهري ميگويد: «آقاي قلعهنويي تفكرش قهرماني در ايران اســت و من با جــان و دل برای تيم بازي ميكنم تا بتوانيم يك فصل رويايي داشــته باشــيم. امير قلعهنويي با پنج قهرماني دســت نيافتني شــده و اميدوارم كه بتواند قهرمانيهاي­ــش را افزايش دهد و چه خوب اســت كه امســال باهم جشــن قهرماني بگيريم. ويتريــن ذوبآهــن قهرماني را كــم دارد و من و تمامــي بچهها تمــام تالشــمان را ميكنيم تا اين افتخار به دســت بيايد، مطمئنا در اين راه هواداران ما را تنها نخواهند گذاشــت تا ايــن قهرماني را به آنها و كارگران زحمتكش شــركت ذوبآهن تقديم كنيم، امسال قرارداد من با ذوبآهن تمام ميشود و مطمئن باشيد تمام وجودم را براي موفقيت تيمم ميگذارم.»

او از حضور مربي دروازهبان خارجي در تيمش بســيار رضايت دارد: «بيشتر از همه بازيكنان تيم، من خوشحالم كه روي تاوارس اينجاست و در سال جام جهاني ميخواهم بيشترين استفاده را از علم و تجربهاش بكنم، مربي گلر خوب از پدر و مادر خوب هم بهتر است. تمرينات او كامال به روز است، من از چهره او نيز انرژي مثبت ميگيرم.» هدف او حضور در جــام جهاني اســت: «من هدفم بــازي در جام جهاني براي تيم ملي كشورم است و به كمتر از آن فكر نميكنم و اميدوارم بتوانم به هدفم برســم. من بازيكني نيستم كه حاشيه داشته باشم و مخصوصا

 ??  ?? امسال تمام تمركزم را فقط روي گلري ميگذارم و خانوادهام بايد از هميشه بيشتر اين مساله را تحمل كنند تا بتوانم به آن چيزي كه ميخواهم برســم، آنها هميشه حامي من بودهاند و امسال نيز مطمئنا من را حمايت ميكنند.»
امسال تمام تمركزم را فقط روي گلري ميگذارم و خانوادهام بايد از هميشه بيشتر اين مساله را تحمل كنند تا بتوانم به آن چيزي كه ميخواهم برســم، آنها هميشه حامي من بودهاند و امسال نيز مطمئنا من را حمايت ميكنند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran