Iran Varzeshi

محمدي: ناراحتم كه دست گل محمدی خالي ماند

-

پارگــي ربــاط صليبي هــادي محمــدي، بدترين اتفاقــي بود كه در شــرايط فعلــي ميتوانســت بــراي تراكتورساز­ي رخ دهد.

خود محمدي هم بابت اينكــه دســت كادرفني تيم خالي مانده بســيار ناراحت اســت و درباره شــرايطش ميگويد: «متاســفانه اتفاق بــدي بود و ربــاط صليبيام پاره شــد و حاال بايد جراحي كنم. اتفاق خاصي هم نبــود اما در جريان بازي با تيم جوانان يك دفعه زير پايم خالي شــد كه در نهايت با بررســيهاي انجام گرفته معلوم شــد مصدوميتم به خاطر پارگي رباط صليبي بوده است. با اينكه پزشكان تيم در آن لحظه اظهارنظر نكردند اما همان موقع خودم متوجه شدم كه رباطم پاره شــد. بازيكناني هم كه كنار من بودند متوجه اين مســاله شــدند چون كامال صداي آن را شنيدند.»

مدافــع تراكتــور دربــاره اينكــه ايــن اتفاق بدشانســيه­اي گل محمدي را براي شروع ليگ با توجه به شــرايط تراكتورساز­ي بيشتر كرد، ميگويــد: «به هرحال مصدوميت براي هر بازيكني اتفــاق ميافتــد و من هم از اين قاعده مســتثني نيستم امــا ناراحتي من بيشــتر به خاطر شــرايط تراكتورساز­ي است و اينكه دست كادرفني و آقايحيي خالي ماند. بازيكن نداريم و همه ميدانند با كمبود مواجه هســتيم كه من هم به بدشانسيهاي تيم اضافه شدم.»

محمدي تأكيد ميكنــد: «فصل قبل هم پيش از شــروع مســابقات ليگ دستم شكســت و مدتي از ميادين دور بودم اما توانســتم بــا آتل بازي كنم اما با اين مصدوميت متاســفانه شــرايط بازي ندارم. همه كادرفني به همراه خودم در شــوك هســتند و واقعــا نميدانم چه بايد گفت. آقــا يحيي خيلي من را دلــداري داد و از ناراحتيام كم كرد و مدام به من گفت، نگران نباش چون هرچه زودتر برميگردي.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran