Iran Varzeshi

اعالم فهرست كیروش پس از پايان هفته پنجم

اول شهریور،آغاز اردوی تیم ملی

-

تيم ملي فوتبال ايران 9 شهريور ماه ســال جاري از هفته نهم مقدماتي جام جهانــي 2018 روســيه در ديداري كه فقط براي شــاگردان كارلوس كيروش جنبه تداركاتي دارد در ورزشــگاه جام جهاني ســئول بــه مصــاف كرهجنوبي خواهد رفت.

اگر چه صعود تيم ملي فوتبال ايران بهعنوان تيم اول گروه A به جام جهاني روســيه قطعي شــده اما كرهايها براي پاره نشــدن نوار صعودهاي خود به هر 3 امتياز اين ديــدار نياز حياتي دارند و به همين دليل تدارك مناســبي را براي بازي با ايران قبل از اين مسابقه خواهند ديد.

از ســوي ديگر كيروش نيز به هيچ وجه اين ديدار را دســت كــم نگرفته و حداقل براي حفــظ ركوردهاي خود به اين ديدار تشــريفاتي (بــراي ايران) به چشم يك بازي رسمي و مهم نگاه كرده و قصد دارد براي اين مسابقه نيز با تمام قوا تيمش را روانه ميدان كند. كيروش بعد از پيروزي مقابل ازبكستان و مسجل شــدن صعود تيم ملي به جام جهاني در جمع شــاگردانش اعالم كــرد، براي 6 امتياز دو هفته پاياني مقابل كرهجنوبي و سوريه نيز برنامه ويژهاي داشته و قصد دارد تيمــش را با يك ركــورد تاريخي راهي جام جهاني كند.

بر هميــن اســاس و با بازگشــت كيروش به ايران كه اين اتفاق در اواسط مردادمــاه محقق خواهد شــد، مقدمات كار بــراي برپايي اردوي تيم ملي فراهم شده و بعد از بررســيهاي الزم، اسامي مليپوشان براي ديدار با كرهجنوبي بعد از ديدارهاي هفته پنجم ليگ برتر اعالم خواهد شــد. در ادامه و طبــق برنامه از پيــش مدون شــده، بازيكنان مليپوش ليــگ برتر ايران از روز چهارشــنبه اول شــهريورما­ه وارد اردو شــده و ســپس لژيونرها از 6 شــهريورما­ه به اردوي تيم ملي در تهران اضافه خواهند شد.

مليپوشــان فوتبال ايران در ادامه برنامههــا­ي خود در مســير رقابتهاي مقدماتي جــام جهاني 2018 روســيه 6 يا 7 شــهريور راهي ســئول ميشوند تا پنجشــنبه 9 شــهريور و از ســاعت 20 در ورزشــگاه جام جهاني به مصاف كرهجنوبي بروند. شاگردان كيروش كه با پرواز چارتر راهي كرهجنوبي ميشوند، بالفاصلــه بعد از ديدار با اين كشــور به تهــران باز ميگردند تا خــود را مهياي ديدار با ســوريه كنند. تيــم ملي ايران در ديدار پاياني خــود در مقدماتي جام جهاني 2018 روســيه 14 شــهريور در تهران به مصاف سوريه خواهد رفت.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran