Iran Varzeshi

قدر پاسهاي آزمون را ندانستند

-

روبين كازان كه فصل را با شكســت خانگي مقابل كراســنودا­ر آغاز كرده بود، اين بار در قرعهاي دشوار مسافر بندر سن پطرزبورگ شــد تا مقابل تيم سرشناس و پرستاره زنيت با مربي سرشناس ايتاليايي صف آرايي كنــد. جدالي كه قربان برديف همچنان تصميم گرفت از ســردار آزمون روي نيمكت ذخيرهها بهره ببرد و در نيمه دوم ستاره ايراني خود را به ميدان بفرستد.

حضور سردار در نيمه دوم باعث شد تا خط حمله كازانيها جان دوبارهاي به خود بگيرد، بخصوص در دقايق 80 تا 85 بازي كه تساوي يك بر يك دو تيم حساسيتها را به اوج خود رسانده بود. در اين لحظات ســردار با تكنيك و هــوش باالي خود در چند صحنه مدافعان سرشــناس زنيت را جا گذاشــت و صاحب موقعيتهايي براي گلزني شــد كه اوج آن پاس زيباي ستاره ايراني به هم تيمياش بــود كه موقعيتي تك به تك را ايجــاد كرد اما كارادنيز قدر اين پاس را ندانست.

بعد از اين دقايق زنيت كه نميخواست در خانــه متوقف شــود در اوليــن دقيقه وقتهاي تلف شــده به گل دوم رسيد تا روبين در عين ناباوري با دست خالي بندر را تــرك و به خانه بازگــردد، آن هم با دو شكست متوالي و قعرنشيني در ليگ برتر روســيه. بعد از اين بازي قربان برديف در واكنش به انتقاد رسانهها گفت: «به آينده روبين اميــدوارم و اطمينان دارم اين تيم ميتواند دســت به كارهاي بزرگي بزند. از همين رو عجله نكنيد چون زمان نياز است تا بازيكنان با تفكرات جديد همخواني پيدا كنند.»

ســردار كــه ايــن روزها بــه خاطر پيشــنهاده­اي وسوســه كننده از ســوي باشــگاهها­ي مطرح اروپايي از جمله التزيو يكي از سوژههاي داغ رسانههاي روس بود بعــد از اين بازي نمره 6 را از رســانههاي معتبر همچــون چمپيونــات، ‪sport ru‬ ...و دريافت كرد. آزمون كه مقابل بهترين مدافعان حال حاضر فوتبال روسيه در تيم زنيت قرار گرفته بود، نشان داد رفته رفته در حــال جا افتــادن در تركيب كازانيها اســت و ميتوانــد يكــي از كليديترين مهرههاي روبين در اين فصل از رقابتهاي روسيه باشد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran