Iran Varzeshi

دومين برد ساحلي بازان در مراكش

-

تیــم ملي والیبال ســاحلي ایران در دومین دیدار خود در تور جهاني مراکش، اسپانیا را شکست داد و به جمع چهار تیم برتر این رقابتها صعود کرد.

رقابتهاي تور جهاني مراکش که از روز جمعه در شــهر آگادیر مراکش آغاز شده اســت، در مرحله یک چهارم نهایي با چهار مســابقه پیگیري شد. تیم ملي والیبال ســاحلي ایران (رحمــان رئوفي

– بهمن ســالمي اینجــه) در چهارمین دیدار این مرحله به مصاف اســپانیا (مسا

– گارســیا) رفت و این تیــم را 2 بر یک شکست داد و به جمع چهار تیم برتر این رقابتها راه یافت. مليپوشان کشورمان در ســت دوم 21 بــر 13 مغلوب حریف قدرتمند خود شــدند اما در ســتهاي اول و ســوم این دیدار بــا امتیازهاي 21 بــر 91و 15 بر 11 به پیروزي رســیدند. تور جهانــي مراکش با حضــور 16 تیم بــه صورت تک حذفــي و تنها در جدول اصلي برگزار ميشــود. مليپوشان ایران در مرحله نخســت ساحل عاج را از پیش رو برداشــته بودند و حاال با این پیروزي براي اولین بار بــه نیمهنهایي تور جهاني راه پیدا کردهاند. فرانســه، قطر، مراکش و ایران تیمهاي صعــود کننده به مرحله نیمهنهایي این رقابتها هستند که فرانسه و مراکش در این مرحله به مصاف یکدیگر ميروند و مليپوشــان ایران نیز برابر قطر قــرار خواهند گرفت. تیــم ملي والیبال ســاحلي ایــران بافاصله پــس از پایان مسابقات تور جهاني مراکش، این کشور را بــه مقصد وین اتریش ترك ميکند تا در رقابتهاي قهرماني مردان جهان شرکت کنــد. تیم ملــي والیبال ســاحلي ایران براي نخستین بار موفق به کسب سهمیه رقابتهاي قهرماني جهان شــده اســت. رئوفي و سالمي با قهرماني در رقابتهاي آسیایي و کسب امتیازات الزم در تورهاي مختلف جهاني و آســیایي، یکي از چهار سهمیه آسیا براي رقابتهاي جهاني وین را کســب کردند تا بــراي اولین بار راهي این رقابتها شوند. رقابتهاي مراکش هم حکم تــدارك پایاني و دیدارهاي آمادگي رقابتهاي جهاني را دارد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran