Iran Varzeshi

9 مدال در پايان چهارمين روز المپيك ناشنوايان

-

در پايــان چهارمين روز مســابقات المپيك ناشــنوايا­ن، كاروان ايران موفق به كســب دو مدال نقــره و هفت مدال برنز شــد. در پايان چهارمين روز رقابتهاي المپيك ناشنوايان در سامسون تركيه، ورزشكاران ايراني يك مدال نقره و سه مدال برنز ديگر تصاحب كردند و مجمــوع مدالهاي كاروان ايران به عدد ‪2( 9‬ نقره و 7 برنز) رسيد.

در اين رقابتها، تيم ملي واليبال ســاحلي در سومين مســابقه خود در المپيك ناشنوايان با تركيب مهراد كشــاورز و حامد كركاني برابر تيــم ملي پرقدرت برزيل قرار گرفت و در پايان بــا نتيجه 2 بــر صفــر 18-21( و )16-21 به پيروزي رســيد و به جمع 16 تيم بعدي صعود كرد. در جودو و مسابقات تيمي، تيم ملي جودو ناشــنوايا­ن ايران متشكل از مســعود سفيدي، مهرداد صيدي، علي سلحشــور، محمد آسيابي و حســين ...ا كريمي با نتيجه 3 بر 2 مغلوب تيم ملي كره شــد و به جدول بازندهها رفت.

جودوكاهای ناشنواي كشــورمان در مقابل مغولستان 3 بر 2 به برتري رســيدند و پس از غلبه بر تيم تركيه با نتيجه 3 بر 2، مدال برنز را به دست آوردند.

تيم ملي واليبال ناشــنوايا­ن ايران كه تيمهاي ملي آمريكا و لهستان را با نتايج 3 بر يك و 3 بر صفر شكســت داده بود، در ســومين مسابقه خود با نتيجه 3 بر صفر مغلوب تيم ملي اوكراين شد. واليباليست­هاي كشورمان در مسابقه دوم خود مقابل تيم روسيه قرار گفتند.

فاطمه اســفنديار­ي ورزشكار رشــته تيراندازي در ماده 10 متر تپانچه موفق شد براي نخستين بار در اين رشته، صاحب مدال نقره شود.

در چهــار وزن دوم كشــتي فرنگــي، در وزن 85 كيلوگــرم رســول درياني پس از غلبه 6 بر 3 در دور اول برابر كشــتيگير تركيه، با شكســت 2 بــر يــك برابر حريــف اوكرايني از صعود بــه فينال بازمانــد، درياني در ديــدار رده بندي بــا برتري 8 بر 4 برابر ورزشــكار بلغــاري، صاحب مدال برنــز شــد. در وزن 130 كيلوگرم نيز هاشــم بيابانــي در دور اول با نتيجه 5 بر 2 كشتيگير اوكرايني را شكست داد و در مسابقه دوم خود برابر حريف روســي مغلوب شــد و به مدال برنز دســت يافت. به اين ترتيب تيم كشتی فرنگی با كسب يك مدال نقره و چهار مدال برنز به كار خود پايان داد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran