Iran Varzeshi

تركاشوند: چه كار بدي در حق طارمي كرده ايم؟

بازيكنان بدانند باشگاه به جايي وصل نیست

-

محمد علي تركاشوند معاون باشگاه پرســپوليس درباره انتقــادات برخي از بازيكنــان اين تيم مثــل مهدي طارمي از باشــگاه پرســپوليس گفت: «درباره اين اظهارات بايد از خود طارمي ســوال كنيد. مــن نميتوانم دربــاره اظهارات شــخص ديگري صحبت كنم. ما هم او را به باشگاه دعوت ميكنيم تا اگر حرفي دارد، بزند. البته اين را كه او مدعي شده باليي ســرش آوردهايم اصال قبول ندارم چون مهدي طارمي با باشگاه پرسپوليس قرارداد داشت و ما هم نميتوانستي­م اين اجازه را بدهيم كه بدون پرداخت پول از باشگاه جدا شود اما با هماهنگيهاي­ي كه انجام شد زماني را برايش تعيين كرديم تا در اين مدت مبلغ درخواســتي باشگاه را واريز كند كه نتوانست اين كار را انجام بدهد و در نهايت از او خواســتيم كه به تمرين برود. حال ما چه كار بدي در حق اين بازيكن انجام دادهايم؟»

تركاشــوند همچنيــن دربــاره پرداخت بخشــي از مطالبات بازيكنان هم گفت:«بازيكنان بايد بدانند باشــگاه پرســپوليس به جايي وصل نيست كه هميشه در حســابش پول وجود داشته باشــد و بتواند آن را پرداخت كند. بايد پول به باشــگاه بيايد تا بتوانيم قرارداد بازيكنــان را پرداخت كنيــم. هر زمان كه پول به حســاب باشــگاه بيايد اين كار را انجــام ميدهيــم. يكشــنبه هم بخش قابــل توجهي از قرارداد بازيكنان را به حسابشــان واريــز كرديم كه اين پول مربوط به بخشــي از قرارداد فصل گذشــته و درصــدي از قــرارداد فصل جديد ميشــود. البتــه بازيكنان بابت پاداشهايشـ­ـان از فصــل قبــل هنوز طلبــكار هســتند كه بــه زودي آن را پرداخت ميكنيم.»

او در پاســخ به اين سوال كه اين درســت است باشــگاه پرسپوليس طي يك ســال اخير چيــزي نزديك به ۱۵ ميليارد تومان از حامــي مالي دريافت كرده، گفت: «اين مبالغي كه صحبت از آن ميشود دقيق نيست. شايد اين مبلغ براي دو فصل باشــد امــا به هر حال ما در حال حاضر هم مبلغي از حامي مالي طلبكار هستيم كه در حال مذاكره براي دريافتش هستيم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran