Iran Varzeshi

موراتا يك خريد عالي است

كونته پس از شكست برابر بايرن:

-

آنتونيــو كونتــه، مربي چلســي شــخصيت بازيكنانش را ستوده است. چلســي در ديدار دوستانه برابر بايرن مونيخ ســه بر صفر عقب افتاد اما دو گل زد و شكست را كمرنگتر كرد.

به نظر ميرســيد بايــرن پس از گل رافينيــا و دو گل تومــاس مولر، شكســت تحقيرآميزي را به چلســي تحميــل كند اما چلســي بــا دو گل ماركوس آلونســو و ميچي باتشــوايي نزديك بــود به بازي برگردد. كونته از عملكرد بازيكنان تيمش راضي است. ايــن مربــي ايتاليايي گفتــه: «ما در نيمساعت ســه گل خورديم و كارمان آســان نبود. وضعيت ما سخت بود اما واكنش ما خيلي خوب بود. ما تسليم نشــديم و تعهد بااليي نشان داديم. ما تالش كرديم كه مبارزه كنيم. شــروع ما خوب نبود اما بازيكنان به من اراده قــوي خود را در زمينــه تغيير نتيجه نشــان دادند. ما تــازه در پيشفصل هســتيم و داريم خيلي ســخت كار ميكنيــم. بايــرن باشــگاهي بزرگ است، آنها يكي از بزرگترينها­ي دنيا هستند. بايرن مرتبا در آلمان قهرمان ميشــود و در ليگ قهرمانان معموال به فينال يا نيمهنهايي ميرســد اما ما بايد نكات مثبت اين بازي را برداشت كنيم و به كار ادامه دهيم.»

كونته يــك بار ديگــر گفت كه آلــوارو موراتــا خريدي عالــي بوده اســت. او گفت كه اين بازيكن نياز به زمان بيشــتري دارد تا با همتيميها هماهنــگ شــود. موراتــا بهتازگي از رئال مادريد به چلســي پيوسته است و ســابقه بازي زيــر نظــر كونته در يوونتوس را هم دارد.

كونتــه ميگويد: «صحبت درباره اثري كه آلوارو گذاشته آسان نيست، چون او تنها دو روز است كه با ماست و نيــاز به كار دارد و بايد جاي خود را پيدا كنــد. او بايد ايده ما از فوتبال را درك كند اما قطعا اراده بااليي از خود نشــان داده و براي مــا خريدي عالي به شــمار ميرود. ما بايــد به او زمان مناســب بدهيم تا به ســبك بازي ما عادت كند امــا او قاعدتا از عملكردي كه داشته راضي است.»

 ??  ??
 ??  ?? كاپيتان توماس مولر در جريان برد 3 بر 2 بايرن برابر چلسي 2 گل تيمش را به ثمر رساند. رافينيا ديگر گل بايرن را زد و آلونسو و باتشوايي 2 گل چلسي را به ثمر رساندند.
كاپيتان توماس مولر در جريان برد 3 بر 2 بايرن برابر چلسي 2 گل تيمش را به ثمر رساند. رافينيا ديگر گل بايرن را زد و آلونسو و باتشوايي 2 گل چلسي را به ثمر رساندند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran