Iran Varzeshi

مايليكهن: به خاطر پرسپوليس ممنوع المعامله شدم

-

محمــد مایليکهن به دلیل عضویت 22 روزه در هیــات مدیــره باشــگاه پرســپولیس از سوي اداره مالیات ممنوع المعامله شــده است. مســووالن مالیاتي ميگویند به دلیل بدهي مالیاتي باشــگاه پرســپولیس این مربي فوتبال را ممنوع المعامله کردهاند.

او با تأیید این خبر، درباره شــرایط پیــش آمده توضیح ميدهــد: «به دلیل 22 روز حضور در هیأت مدیره باشــگاه پرسپولیس من را ممنوعالمعا­مله کردهاند در حاليکه از هیأت مدیره پرســپولیس یک ریال پول نگرفتهام.

او بــا تأکید بر دلیــل حضورش در هیأت مدیره باشــگاه و کنارهگیريا­ش از این ســمت ميگوید: «من در تاریخ 22 آبان 4۸ ابالغ عضویــت در هیأت مدیره باشــگاه پرســپولیس را دریافــت کردم همان زمان به آقــاي علي آبادي رییس وقــت ســازمان تربیت بدنــي گفتم اگر من مدیرعامل باشــگاه نشــوم در هیأت مدیــره نميمانــم و پــس از آنکــه من بهعنــوان مدیرعامل انتخاب نشــدم در نامــهاي به رییس وقت ســازمان تربیت بدني کنارهگیري از هیأت مدیره باشــگاه پرسپولیس را اعالم کردم.»

مایليکهن تاریخ برکنارياش را هم اعالم کــرده و درباره این موضوع توضیح ميدهد: «در تاریــخ 14 آذر 4۸ من در نامهاي به علي آبــادي کنارهگیري خود را از هیأت مدیره باشــگاه پرســپولیس اعــالم کــردم آن هــم در حاليکه علي آبــادي رییس مــن در ســازمان تربیت بدني بود و من با وجود اینکه کارمندش بــودم اعالم کنارهگیري کــردم و اکنون به مــن ميگویند به خاطر پرســپولیس ممنوع المعامله هســتي در حاليکه در آن مــدت در هیأت مدیره پرســپولیس یک ریــال بابت عضویــت پولي دریافت نکردهام.» ســرمربي پیشــین تیم ملي فوتبال ایران، همچنیــن ميگوید: «بعد ميگویند مایليکهن شر است. خدا شاهد اســت به خاطر این موضوع باید ســکته دوم را ميزدم. از شمال به تهران آمدم تا ببینم چرا ممنوعالمعا­مله شدهام.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran