Iran Varzeshi

عليرضا اكبرپور: با محروم كردن بازيكنان چيزي درست نميشود

-

اكبرپور پيشكسوت استقالل معتقد است كه اين تيم مقابل نفت در نيمه دوم بهتر بازي كرد. بازيكن ســابق استقالل در اين زمينه ميگويد: «اســتقالل در مقابل صنعت نفت، در نيمه دوم بازي خيلي روانتري را ارائــه داد و ســرتر از حريفش بود. تيم صنعت نفــت در نيمه دوم كامال در دفاع بود و به ضد حمالت چشــم دوختــه بود. اين را فراموش نكنيد كه اســتقالل محروماني داشت و از آن طرف گرماي هوا هم خيلي روي عملكــرد اين تيم اثر داشــت. االن گرمترين روزهاي ســال را در آبادان ميگذرانيم و بازي كردن در آن هوا خيلي ســخت است. درست است كه اســتقالل موقعيت خوبي براي گل زدن نداشت و دليلش هم تجمع تيم حريف در محوطه جريمه بود ولي به نظر من عملكرد اســتقالل در نيمه دوم خوب بود.»

اكبرپور در پاسخ به اين سوال كه نظرش راجع به محروميت بازيكنان استقالل در مقابل صنعت نفت آبادان چيست؟ ميگويد: «اگر آن سه نفر بودند شايد بازهم استقالل شكست ميخورد ولي مساله آنجايي است كه در اولين بازي براي استقالل حاشيه ايجاد كردند. محروم كردن بازيكنان استقالل روي اين تيم به لحاظ روحي رواني اثر منفي گذاشت و استقالل را به حاشيه برد. خارج شدن از حاشيه زمانبر است و اميدوارم منصوريان بتواند اين كار را بكند. معتقدم محروميت بازيكنان اســتقالل به اين تيم ضربه زد.»

پيشكســوت استقالل در پاسخ به اين سوال كه آيا اين تيم را مدعي قهرماني ميداند؟ ميگويد: «۰۰۱ درصد استقالل مدعي قهرماني است. نبايد اجازه داد اين حواشــي به استقالل لطمه بزند. اولين بازي فصل بود و اين محروميت مشكلســاز شد. فدراســيون فوتبال بايد بيطرف باشد تا فوتبال ايران پيشــرفت كند. با محروم كردن چيزي درست نميشود. اســتقالل در بازي با العين اميد نورافكــن را به تيم ملي داد. اگر او را به تيــم ملي نميدادند، مقابل العين آن نتيجه رقم نميخورد. اســتقالل از نبــود نورافكن خيلي ضرر كــرد. با اين حال منصوريان اين شــهامت و ميهنپرســت­ي را داشــت و نورافكن را به تيم ملــي جوانان داد. من فكر ميكنم برخي از مســووالن فدراسيون با محروم كردن استقالل به دنبال توجيه ناكامي تيم اميد بودند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran