Iran Varzeshi

ترابيان: تيم ملي فوتسال دي ماه به اسلووني ميرود

-

عبــاس ترابيان رييــس كميته فني و توســعه فوتســال درباره پيگيري بازي تداركاتي تيم ملي فوتسال پيش از حضور در رقابتهاي داخل ســالن تركمنستان ميگويد: «ما دنبــال يك بازي تداركاتي هســتيم ولي هنوز به نتيجه نرسيدهايم. در نظر داريم روز يازدهم شــهريور و قبل از اعزام تيم ملي فوتسال به تركمنستان، ايــن بــازي را برگزار كنيم. بــا يك تيم اروپايي هم صحبتهايي داشــتهايم ولي هنوز پاسخ دقيقي به ما ندادهاند. روزهاي ۹ تا ۲1 آذر و ۳۲ تا ۵۲ دي ماه براي تيم ملــي، اردوي تداركاتي در نظر گرفتهايم. ۰۳ دي مــاه هم تيم ملي راهي كشــور اســلووني ميشــود تا دو ديدار تداركاتي با اين كشــور كه ميزبــان جام ملتهاي اروپا هم هســت، برگزار كنــد. تيم ملي روزهاي 7 تــا 11 و ۴1 تا ۵1 بهمن هم اردوهــاي ديگــري دارد و در نهايت روز 16 بهمن راهي مســابقات جام ملتهاي آسيا ميشود. قرار بوده سرمربي تيم ملي فوتســال اسامي ۴1 بازيكن اين تيم را به كميته المپيك بدهــد و اميدواريم زودتر اين اتفاق رخ بدهد.»

امــا رقابتهــاي مقدماتــي جــام ملتهاي آســيا در تبريــز برگزار خواهد شــد: « ما از بيســت و يكم تا بيســت و ششــم مهرماه بايد اين رقابتها را برگزار كنيم. سالن پورشريفي تبريز مورد تاييد

AFC بوده است. همچنين ما ستادي را تشكيل دادهايم تا بتوانيم كارهاي مربوط بــه ميزباني را پيش ببريــم. تبريز تجربه ميزباني از مسابقات هندبال قهرماني آسيا را دارد و مشكلي در اين ارتباط نيست. ما حتي پوســتر اين مسابقات را هم طراحي كردهايــم و در نامهاي به كنفدراســي­ون فوتبال آســيا اعالم داشتيم كه اگر تيمها نيازي به راهنمايي داشــته باشــند، در خدمتشــان هســتيم. با توجه به اينكه از اســتانبول و دبي پروازهاي مســتقيم به تبريــز وجود دارد، ترجيح اين اســت كه كشــورها براي حضور در اين شهر، از اين طريق اقــدام كنند. البته مشــكلي براي حضور اين تيمها در تبريز از طريق تهران هم نيست.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran