Iran Varzeshi

مايليكهن پرسپوليسي در جمع استقالليها

-

تیم فوتبال اســتقالل از ساعت 18:30 دیروز در حالي در زمین شــماره 2 ورزشــگاه آزادي تمریــن کرد که میهمانــان ویژهاي در تمرین اســتقالل حضور یافتند. طبق برنامه شــاگردان منصوریان دور از چشم هواداران و رســانهها تمرینهای تاکتیکي خود را برگزار کردند. تمریــن آبيپوشــان در حالي برگزار شــد که تیم فوتبال نساجي در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادي در دیداري تدارکاتي به میدان رفت و همین موضوع باعث شــد تا پاشازاده و فرزاد مجیدي با سرمربي تیم استقالل خوش و بــش کنند. منصوریان پیــش از آغاز تمرین دقایقي با پاشــازاده گفت و گو کــرد. در این دقایق جمع استقالليها جمع شده بود و آنها با هم فضایي جالب را ایجاد کرده بودند.

محمد مایليکهن ســرمربي ســابق تیم ملي و فصل گذشته ملوان در محل تمرین تیم استقالل حاضر شد و مورد استقبال اعضاي این تیم قــرار گرفت. منصوریــان به محض دیدن مایليکهن به وي خوشــامد گفت و بازیکنان اســتقالل هم تک تک به ســمت وي آمده و با مایليکهــن برخورد گرمي داشــتند. حضور مایلي کهن که ســابقه بازي در پرسپولیس را دارد در جمع اســتقاللي­ها از نکات قابل توجه تمرین بود.

پیش از آغاز تمرین منصوریان بازیکنان را جمع کرد و بــراي دقایقي با آنها به گفتوگو پرداخت. فرشــید باقري که در جریان دیدار استقالل و نســاجي قبل از اردوي ارمنستان مصدوم شده بود، در تمرین آبيپوشان شرکت کرد. این بازیکن از ناحیه مچ پا آســیب دیده و کادر پزشــکي اســتقالل تالش ميکند او را به هفته سوم برســاند. باقري به همراه فرشید اســماعیلي و لئوناردو پادواني در این تمرین به صورت اختصاصي کار کردند. اســتقاللي­ها بعد از گرم کردن خود، به پاســکاري ترکیبي مشــغول شــدند و بعد از آن مــرور یک کار تاکتیکي در دســتور کار آبيها قــرار گرفت. بعــد از گذشــت 40 دقیقــه اســتقاللي­ها فوتبــال درون تیمــي را در دســتور کار قرار دادند و بعــد از فوتبــال درون تیمي، تمرین پایان یافت.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran