Iran Varzeshi

عزت اللهي باز هم از روستوف ميرود

-

ســعيد عزت اللهي بعد از حضور قرضي اما موفقيت آميز در آنژي انتظار ميرفت، در بازگشــت به روستوف و در فصل جديد بيشتر در تركيب تيمش مورد اســتفاده قرار گيرد اما اين فقط يك خيال باطل بوده اســت. او در هر سه بازي روي نيمكت روستوف سنجاق شد و حتي يك دقيقه هم به ميدان نرفت تا نگرانيها راجع به آينده او بيشتر شود.

ســرمربي روستوف به او اعتقاد ندارد و در سال جام جهاني براي گزينه اصلــي كارلوس كی روش در تركيب تيم ملي يك آفت بزرگ اســت. با اين حــال معجزه زمان ممكن اســت هافبك خوش نقش و نگار و اســتوري باز فوتبال ايران را به مســير درست در تيم باشــگاهيا­ش برساند. سعيد عزت اللهــي با وجود اينكه يك بار اين راه را آزمــوده بود، باز هم در اين فصل به روستوف بازگشت و حاال بايد نيمكت نشين باشد.

هر چند او تالش خود را براي رسيدن به تركيب روستوف، در ديدارهاي آنژي به كار بست و تالش كرد فصل موفقي را سپري كند اما انگار او شانسي براي بازي در تركيب روســتوف ندارد و كار او در سال جام جهاني سختتر خواهد شد.

در ديدار سوم روستوف هم عزت اللهي روي نيمكت بود و نتوانست براي ايــن تيم به ميدان برود. اين را بايد اضافه كرد كه ادامه اين روند، قطعا روي همكاري اين بازيكن و روستوف تاثيرگذار خواهد بود و احتمال اينكه باز هم جدايي آنها رقم بخورد، زياد خواهد بود.

برنامه بازی های مقدماتي جام جهاني پنجشنبه 96/6/9

كره جنوبي............................................................................ ايران، ساعت: 16:30 چين ...................................................................................... ازبكستان، ساعت: 14 سوريه ........................................................... قطر، ساعت: 14

سهشنبه 96/6/14 ايران ...................................................... سوريه، ساعت: 20:45 قطر ................................................................................................ چين، ساعت: 14 ازبكستان ................................................ كره جنوبي، ساعت: 14

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran