Iran Varzeshi

رسانه‌تازه‌براي‌شما:‌ ايران‌ورزشي‌آنالين

- @iranvarzes­hii www.iran-varzeshi.com

روزنامه ايران ورزشــی كه دو دهه با ورزش ايــران همراه بوده، برای اينكه سايت ايران ورزشی آنالين را در دسترس مخاطبانش قرار دهد، دليل روشنی دارد: نيازهای روزآمد در دنيای امروز. اما ايران ورزشــی همچنان به نســخه كاغذیاش وفادار اســت. روزنامه خواندن، حس بیجايگزين و خوبی است كه ما روزنامهنوي­سها و شما روزنامهخوا­نها تركش نخواهيم كرد. ايران ورزشی آنالين به بخش ديگری از نيازهای مخاطبان پاســخ میدهد. اگرچه ســايت ايران ورزشی نمیخواهد خبرمحور باشد اما در كنار روش و منش اصلیاش كه نگاه منتقدانه به رويدادهای ورزشی است، پوشش خبری اتفاقات ورزش را نيز برای مخاطبان خود بر عهده دارد.

با ايران ورزشــی آنالين همراه باشــيد. ما اولين قدمهــا را در راهاندازی ســايت خود برمیداريم و خيلــی زود در فرم و محتوا بــه ايدههای تازهتری میرســيم. در قضاوت عملكرد ما ســخت گير باشــيد و هر آنچه را در جستار كار ما نمیپســندي­د به ما گوشــزد كنيــد. آدرس ما را هم كه ميشناســيد:

ســايت ايران ورزشی از ســالها پيش صفحات روزنامه ايران ورزشی را هر شب در اختيار مخاطبان خود قرار میداد. همچنان میتوانيد با ورود به سايت ايران ورزشــي و بخش «مشــاهده آنالين روزنامه» به صفحات نسخه كاغذی ايران ورزشی دسترســی داشته باشيد و از آرشــيو ايران ورزشی نيز استفاده كنيد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran