Iran Varzeshi

شكايت پرسپوليس از تراكتورساز­ي

-

با اينكه كانون هواداران تراكتورساز­ي اعــالم كرد اتفاقــات رخ داده در فرودگاه تبريز ربطي به آنهــا ندارد و حتي يحيي گل محمدي اين اقدام را زير ســوال برد و از پرســپوليس و خوردبيــن دلجويــي كرد اما باشگاه پرســپوليس قصد دارد از تراكتورساز­ي شكايت كند.

خمارلو مدير روابط عمومي باشــگاه پرســپوليس كه خــودش در فــرودگاه حضور داشــت ميگويد: «حــدود 100 نفر كه تماشــاگرا­ن تراكتورســ­ازي بودند به فــرودگاه آمده و به مرحــوم نوروزي، برانكو، خوردبين و همه فحاشي ميكردند و ما هيچ امنيتي نداشتيم به همين دليل مجبور شديم ساعتي در فرودگاه بمانيم تا در نهايت با همراهی پليس موفق شديم از فرودگاه خارج شويم البته بايد بگويم كه از قسمتي از فرودگاه خارج شديم كه ساير مردم هم خارج ميشدند اما نكته عجيب براي ما اين بود كه هيچ يك از مسووالن باشگاه تراكتورســ­ازي براي جلوگيري از ايــن اتفاقات به فــرودگاه نيامده بودند و متأسفانه فقط به ما فحاشي شد.

ظاهرا باشــگاه پرســپوليس از اين ناراحت اســت كه چرا كســي از باشگاه تراكتورســ­ازي بــه فــرودگاه نرفته و به همين خاطر قصد شــكايت دارد. خمارلو بــا تاكيــد بر انجــام شــكايت ميگويد: «در فــرودگاه كه بوديم بــا ناظر بازي و مســووالن مرتبط ديگر تماس گرفتيم تا به آنها بگوييم شــرايط چطور اســت. ما يك ســاعت در فرودگاه معطل شــديم و اين عده از هواداران خواســتار اين بودند كــه ما به تهران برگرديــم. آيا تا به حال چنين اتفاقات مشابهي از سوي هواداران پرســپوليس رخ داده اســت؟ مــا فيلم تمام اتفاقــات رخ داده را ضبط كرديم تا بعدا كســي زير آن نزنــد و ما را متهم به جوسازي يا مسائل ديگر نكنند چون سند اين اتفاقات را داريم.»

مديــر روابــط عمومــي باشــگاه پرســپوليس با اشــاره به مصاحبه رييس كانون هواداران تراكتورســ­ازي كه گفته اتفاقات رخ داده در تبريز بازخورد اتفاقات مشابه در تهران است، ميگويد: «اين آقا كه اين صحبتهــا را كرده بگويد كه چه اتفاقــي در تهــران رخ داده؟ آيا هواداران پرســپوليس به فــرودگاه رفتــه و عليه تراكتوريهـ­ـا شــعار دادهانــد؟ قطعا اگر موضوعي بود خبرنگاران و رسانهها آن را مطرح ميكردند. بار قبلــي هم كه ما به تبريز آمديم خبرنگاران و عكاسان توسط ليدرها و هواداران اين باشگاه مورد ضرب و شــتم قرار گرفتند حتــي همين آقاي مســوول در آن اتفاقات حضور داشــت و برخوردها را ديد امــا آيا در تهران از اين اتفاقات رخ داده است؟ »

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran