Iran Varzeshi

فريبا: نبايد به نتايج تراکتورساز­ي توجه کرد

منتقدان راهكار هم بدهند استفاده ميكنيم

-

بهتاش فريبا درباره وضعيت آبيپوشــان در آستانه ديدار مقابل تراكتورســ­ازي اينطور حرف ميزند: «پس از ديدار با اســتقالل خوزســتان بازيكنان از نظر روحي خود را پيدا كردند. روز جمعه بازيكنان مقابل اســتقالل خوزستان منهاي گلزني، خواستههاي كادرفني را انجام دادند. برنامه ما داشــتن مالكيت توپ و فوتبال هجومي بــود و همه كارهاي ما خوب انجام شــد و تنها ضربات آخر را خوب نزديم. بازيكنــان ما خيلي خوب در هفته جاري تمرين كردند و شــرايط خوبي داريم. از هواداران تشــكر ميكنم كه پس از شكســت مقابل نفت آبادان، 90 دقيقــه در ديدار با همنام خوزســتاني از ما حمايت كردند و در ورزشــگاه حاضر شــدند اما ما نتوانستيم به پيروزي كه خواســته آنها بود، دست پيدا كنيم. شرايط هميشه اينگونه نميماند و اين هفته توپهاي ما داخل گل ميرود تا خواسته هواداران برآورده شود.»

او درباره حريف روز جمعه اســتقالل، معتقد است: «تراكتورســ­ازي تيم خوبي اســت و نبايد به نتايج اين تيــم توجه كنيــم. من هر دو بازي ايــن تيم را ديدم و به ويژه مقابل اســتقالل خوزســتان اين تيم شايســته شكست نبود و موقعيتهاي زيادي داشت. تراكتورساز­ي در خطــوط حمله و هافبك بازيكنــان خوبي دارد و به نتايج اين تيم نبايد نگاه كنيم. بازي ما با تراكتورســ­ازي يكي از بازيهاي خوب ليگ خواهد بود، زيرا هر دو تيم ميخواهند فوتبال بازي كنند. تراكتورســ­ازي به دنبال فوتبال تهاجمي اســت و اهل اتوبوس چيدن نيســت. تيم تراكتورســ­ازي فوتبال بستهاي بازي نميكند و ضد فوتبال از اين تيم شــاهد نخواهيم بود تا به اين ترتيب همه از اين بازي لذت ببرند.»

مربي استقالل حرفهايش را اينطور ادامه ميدهد: «اميــدوارم در كنار كار فني، شــانس با ما يار باشــد و يك فوتبال خــوب بازي كنيــم و توپهايمان تبديل به گل شــود. با يــك بازي خوب تعداد هــواداران ما از ‪0٣ 02،‬ هزار نفر بيشــتر خواهد شد و با ادامه يك روند خوب، به حداكثر ظرفيت ورزشگاه ميرسد. اميدوارم هر بازي ‪80 07،‬ هزار هوادار در ورزشــگاه حاضر شوند و از اســتقالل حمايت كنند. با توجه به وضعيت تيم ايمان دارم كه شــرايط اســتقالل بهتر خواهد شد و هواداران نيــز با حضور خــود، حمايت بيشــتري از تيم خواهند داشــت. تراكتورســ­ازي تيم پرطرفدار ليگ است و در هر شــهري هواداران زيادي دارد. هواداران ما اما جمعه بيشــتر خواهند بود و با حضور پر رنگ در ورزشــگاه و حمايت از اســتقالل به تيم خود براي كســب پيروزي كمك ميكنند.»

اين پيشكســوت فوتبــال كشــورمان در واكنش بــه برخي انتقــادات، ميگويــد: «بايد بــه حرف همه پيشكســوتا­ن توجه كرد. بايد بــه انتقادات گوش كنيم. بعضي از پيشكسوتان اما شرايط درون تيمي را نميدانند و صحبتهايي را مطرح ميكنند كه با شرايط ما مطابقت ندارد. از همه منتقدان ميخواهم كه راهكار ارائه دهند و تنهــا انتقاد نكنند. من تالش ميكنم تا از هر فردي يك كمك كوچك بگيرم و كادر فني نيز چنين خواســتهاي دارد. از همه ميخواهيــم كه يك راهكار در كنار انتقاد خود ارائه دهند. ما همواره به دنبال اســتفاده از نظرات مثبت و سازنده همه دلسوزان استقالل هستيم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran