Iran Varzeshi

كيروش به نوجوانان سر زد

-

كارلوس كيروش ســرمربي تيم ملــي در تمرين تيم نوجوانان ايران حضــور يافت و بــا كادر فني و بازيكنــان تيم ديدار و گفــت و گو كرد. ســرمربي تيم ملي با حضور در زمين اصلي مركز تيمهاي ملي از تمرين تيم نوجوانان زير ٦١ ســال ايران بازديد به عمــل آورد. وي درباره روند تمرينــات تيم نوجوانان و برنامه و اردوهاي آتي اين تيم با عباس چمنيان گفت و گو كرد.

كيروش از شنيدن خبر بازي با مكزيك و فرانسه خوشحال شد چمنيان: با روش كيروش پيش ميرويم

عبــاس چمنيان در باره حضور كارلوس كيروش در تمرين نوجوانان اينطور حرف ميزند: «اتفاق بســيار خوبي بود. براي اولين بار كيروش در تمرينات تيم ملي زير ٦١ سال كه به تازگي كارش را آغاز كرده حاضر شد و اين نشان از اهميتي داشت كه او براي كار اين بازيكنان و تيمهاي پايه قايل اســت. كيروش به صورت سرزده به تمرين آمد؛ او عملكرد بازيكنان را نظاره كــرد و گزارشهای الزم را از ما گرفت. براساس روشــي كه كيروش تعيين كرده كار را پيش ميبريم ما كارمان را به سه گروه B،Aو C تقسيم كرديم كه بر اين اساس ٠٨ بازيكن را در ماتريس داريم و آنها را براســاس كيفيت و سطح پيشرفتشــا­ن جابهجا ميكنيم.» ســرمربي تيم ملي نوجوانــان در باره صحبتهايش با كيروش ميگويد: «كيروش درمورد مراحل آمادهســاز­ي تيم ملي زير 7١ ســال از ما ســوال كرد، به او گفتيم اردوي اسپانيا را در پيش داريم و قرار اســت با تيم ملي مكزيك و فرانسه بازي كنيم كه اين مساله باعث خوشحالي او شد. كيروش با اشتياق به صحبتهاي ما گوش كرد و در مورد عملكرد تيمهاي زير 7١ سال و زير ٦١ سال به او گزارش داديم كه اين نشــان از اهميت روش كاري اين تيمها براي كيروش دارد. ما براي او نحوه كارمان براساس روشي كه مشخص كرده را توضيح داديم و گزارشاتمان را ارائه داديم.»

الگوي مدرن تيمداري آژانس هواپيمايي، دفتر باشگاه نفت را حراج كرد

هر دم از اين باغ بري ميرسد. هنوز 4٢ ساعت از توقيف اموال باشگاه نفت توســط يكي از كارمندان نگذشــته بود كه خبر رســيد يك شركت آژانس هواپيمايي به دليل طلبي كه از باشــگاه نفت دارد ســاختمان اين باشگاه را توقيف كرد.

دفتر باشــگاه نفت تهران در خيابان بزرگمهر تهران قرار داشت كه به دليل بدهي ٠4٨ ميليون توماني اين باشــگاه به يك شــركت هواپيمايي توقيف شد.

مدير دفتر هواپيمايي طلبكار درايــن باره ميگويد: «به دليل طلبي كه از اين باشگاه داشــتم دفتر باشگاه نفت را در خيابان بزرگمهر توقيف كردم. من به دليل طلبم از اين باشــگاه شــكايت كرده بودم و حتي اقرار هم داشــتم. البته ٢ بار هم فرصت دفاع به مسووالن باشگاه نفت داده شد كه براي دفاع نيامدند چون خودشــان هم ميدانستند كه به من بدهكار هســتند. 4 ماه طول كشــيد تا حكم دادگاه به نفع من صادر شد و االن همانطور كه ميدانيد در حال طي شدن مراحل اداري هستيم. قرار است اين ملك به حراج گذاشته شود تا من هم به طلبم برسم.» اميدواريم امروز و فردا سر و كله سوپر ماركتي كه مدعي شده بود از نفت طلب دارد پيدا نشود. راستي اين تيم كه هنوز بدهيهايش صاف نشده چطور بازيهايش انجام ميشود.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran