Iran Varzeshi

كاوه 83 دقيقه بازی كرد، گل نزد

-

باشگاه سرشناس بلژيكي در ادامه شگفتيســاز­یهاي اين فصل در حضور بازيكــن ايراني خود موفق شــد بردي شــيرين و قاطــع برابر مدافــع عنوان قهرماني به دســت بياورد. شــارلروا در ســومين هفته از رقابتهاي ژوپيرليگ موفق شــد در اولين حضور كاوه رضايي در تركيــب ثابت مقابل اندرلخت مدافع عنوان قهرماني به ســومين برد متوالي خود دســت يافته و به تاخت و تاز اين فصل خود در صدر جدول ادامه دهد.

كاوه رضايــي در اولين حضور ثابت بــا پيراهن شــماره 9 شــارلروا مقابل اندرلختي قرار گرفــت كه همواره يكي از مدعيــان اصلي قهرمانــي در بلژيك قلمداد ميشود. مهاجم ايراني كه در دو بازي قبلي دقايقــی كوتاه در هفته اول بهعنوان يار تعويضي به ميدان رفته بود اما بعد از گلزنيهاي متوالي در بازيهاي تداركاتي، فلوسين مازو سرمربي شارلروا را مجبور كــرد تا اعتماد بيشــتري به خريد ايراني خود داشته باشد.

ســتاره سال گذشــته استقالل در مصاف با اندرلخت نزديك به 83 دقيقه در ميدان بود و با ارائه نمايشــي ديدني نقش بسزايي در برتري اين تيم ايفا كرد گرچه بنونتو جانشــين رضايي دقايقي بعد از ورود به زمين با گلي ديدني و به يادماندني تمــام نگاهها را به خود جلب كرد تا تعويض طاليي مازو شناخته شود اما با ايــن حال رســانههاي بلژيك در تحليلهاي خود از اين بازي به تعريف و تمجيــد از كاوه رضايي پرداختند. حتي مازو سرمربي شــارلروا نيز در كنفرانس بعد از بازي با اشاره به عملكرد درخشان تك تك شاگردانش مدعي شد مهاجمان اين تيــم از جمله كاوه رضايي به خوبي از عهده وظايف برآمده و برنامههاي او را در زمين اجــرا كردند كه اين اظهارنظر ميتوانــد در آينده ســتاره ايراني تاثير مستقيم داشته باشد.

شــارلروا با اين برد 9 امتيازي شد و تنها به خاطر تفاضــل گل كمتر بعد از كلوب بروژ در جايگاه دوم ايســتاد تا شگفتي ســاز ژوپيرليگ در فصل جديد لقب بگيــرد. كاوه رضايي بعد از جدايي از اســتقالل راهــي اين تيم شــد و در روزهايی كه به ميدان نميرفت، نگراني جدي بــراي طرفدارانــ­ش و بخصوص طرفداران استقالل به وجود آمده بود. او كه بــه اميد دعوت به تيم ملي بهعنوان لژيونــر از اســتقالل جدا شــد، فرصت زيادي نداشــت و با وجــود بازي خوبي هم كه در اين ديدار به نمايش گذاشت، متاسفانه نتوانســت دروازه حريف را باز كند و باز هم ناكام از زمين خارج شد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran