Iran Varzeshi

كاميابينيا: استقالليها هم دوست دارند االهلي را ببريم

-

كمال كاميابينيا در بازي ســوم تيمش در فصل جديد به تركيب اصلي رسيد و نمايش قابل قبولي ارائه داد. البته كمال خوش شانس بود كه مقابل خط هافبك مياني تيم بحران زده نفت كار سختي نداشت و حاال با رويارويي مقابل ســياه جامگان بــراي بازي با االهلي آماده خواهد شــد. خالصهاي از تازهترين مصاحبه شماره 11 پرسپوليس را ميخوانيد:

شرايط آمادگي: خوشحالم كه توانستم براي پرسپوليس بازي كنم اما بــه اعتقاد خودم زمان ميبرد تا به آن وضعيت ايدهآلي كه مدنظرم هســت، برســم. خدا را شكر كه بازي من با برد پرسپوليس همراه بود اما فكر ميكنم تا ‪3 ۲،‬ هفته ديگر وضعيتم خيلي بهتر شود.

بازي با ســياه جامگان: در ليگ امسال هيچ تيمي را نبايد دست كم گرفت و سياهجامگان هم همينطور است. ما به هيچ عنوان اين تيم را دست كم نميگيريم و شــرايط ليگ امسال به گونهاي است كه به تمام 3 امتيازها نياز داريم. چون شــايد در روز آخر همين امتيازها به داد ما برســد. البته ما خوشــبختان­ه ليگ را پرقــدرت آغاز كرديم و ميخواهيم ايــن روند را ادامه دهيم. توانســتها­يم از 3 بازي ۹ امتياز بگيريم و در تالش هستيم تا با گرفتن 3 امتياز بازي با ســياهجامگ­ان با روحيه و شــرايط بهتري به مصاف االهلي عربستان برويم. اين 3 امتياز از نظر روحي رواني به ما كمك زيادي ميكند.

شايعه پاس ندادن به منشــا: ببينيد اگر من صحبت از شرايط خوب در تيم كردم، به اين دليل اســت كه واقعا رفاقت در تيم ما باالست و اين شايعات به هيچ عنوان درســت نيست. منشا فقط از اينكه چند بار پياپي نام او براي آزمايش دوپينگ انتخاب شده ناراحت است و ناراحتياش دليل ديگري ندارد. متاسفانه در اين بين برخيها شيطنت ميكنند و شايعاتي به راه مياندازند كه درست نيست. اين موضوع را ميتوانيد از خود او هم بپرسيد. حتي او عنوان كرده بازيكنان به من پاس ميدهند. حاال شــايد در صحنه آخر بازي فرشاد احمدزاده ميخواست پاس بهتري بدهد اما به دليل شايد ناهمواري زمين، توپ اوت شد. اين ديگر مسالهاي نيســت كه بخواهند اين همه به آن بپردازند. ما تيم خوبي هستيم و روند خوبي هم داريم اما به هر حال ميدانيم كه تيم بزرگ حاشيه هم دارد.

باندبازي در پرسپوليس: اين حرفها درست نيست. به هرحال در هر جمعي شــايد عدهاي با برخي رابطه بهتري داشته باشند. همين حاال در تيم ما ســيدجالل و ماهيني با يكديگر رابطه خوبي دارند و يا اينكه من، طارمي، احمدزاده و مسلمان هم خيلي با هم رفيق هستيم همانطور كه وحيد اميري و بيرانونــد با هم رابطه خيلي خوبي دارند. اين حرفها درســت نيســت و متاسفانه برخي رسانهها شــيطنت ميكنند و اين مسائل را عنوان ميكنند. از بازيكناني كه بازي نميكنند بپرســيد كه چقــدر آنها هم رابطه خوبي با بازيكنان اصلي دارند و اينطور نيست كه كسي بخواهد باند بازي كند.

بازي بــا االهلي: ميدانم كه اين تيــم به تازگي بازيهايــش را در ليگ عربستان آغاز كرده و حتي در اولين بازي مقابل االتفاق عربستان، شكست خورد. البتــه آنها به تازگي مربي خود را عوض كردند و بازيكنان خيلي خوبي هم جذب اين تيم شــدند. چيزي كه وجود دارد اين اســت كه قطعا كادر فني اين تيم را براي ما آناليز خواهد كرد و با شــناخت بيشتري از نقاط ضعف و قوت اين تيم با آنها، مصاف ميدهيم. به هرحال تيمهايي كه به جمع ۸ تيم برتر آســيا رسيدهاند حتما تيمهاي قدرتمندي هســتند و اين ظرفيت را داشــتهاند كه به اينجا رسيدهاند. از طرفي همه مردم ايــران ميدانند كه ديگر پاي پرســپوليس وسط نيست بلكه يك بازي ملي در ميان است كه همه مردم عالقه دارند ما اين بازي را برنده شويم. چرا كه افتخار آن براي فوتبال ايران اســت. حتي ميدانم اســتقاللي­ها هم دوست دارند پرسپوليس بهعنوان نماينده ايــران از اين مرحله صعود كند چون اين اتفاق براي كل فوتبال ما خوب است. ما بايد ريكاوري خوبي انجام دهيم و شــرايط خوبي داشته باشــيم تا در اين بازي حساس دست پر از زمين خارج شــويم. صد در صد ما به نيت برد به زمين ميرويم و خيال هواداران راحت باشد كه با تمام توان وارد بازي خواهيم شد. هدف ما شكست االهلي است و قدمي عقب نمينشينيم.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran