Iran Varzeshi

بسكتباليست­ها ی ايران در انتظار لبنان ميزبان

صعود مستقيم به یك چهارم نهایي كاپ آسيا

-

بسكتباليسـ­ـتهاي ايــران در سومين بازي خود در مرحله گروهي هم ميــدان را با پيروزي ترك كردند تا بهعنوان تيم اول راهي مرحله دوم شــوند. مليپوشــان ايران كه پس از پيروزي برابر هند و سوريه به مصاف اردن رفتــه بودند، توانســت حريف قدرتمندتــ­ر خود را هم با شكســت بدرقه كنند و صدرنشــين گروه خود شدند.

تيــم ملــي ايــران در آخريــن ديدارش از مرحله گروهي رقابتهاي كاپ آســيا به مصاف اردن رفت و با نتيجه ۳8 بر ۱7 حريفش را شكست داد و بهعنوان تيم نخست گروه A به مرحله يك چهارم پاياني مســابقات صعود كرد. در اين مسابقه نيز سجاد مشــايخي، بهنام يخچالــي، محمد جمشيدي، ارســالن كاظمي و حامد حدادي بازيكنان شــروع كننده تيم ايران بودند. ايران در كوارترهاي اول و دوم با نتايج 9۱ بر ۲۱ و 4۲ بر 4۱ اردن را شكســت داد و كوارتر سوم را 4۲ بر 9۱ واگذار كرد. كوارتر چهارم نيز ۱۲ بر ۱۲ برابر شــد. تيم ملي با اين بــرد به طور مســتقيم به جمع هشت تيم رسيد و در اين مرحله بايد با برنده ديدار لبنان و چين تايپه بازي كند.

طبــق قانــون ايــن رقابتهــا، تيمهــاي اول گروههاي چهار گانه به طور مستقيم راهي مرحله يك چهارم نهايي ميشوند و تيمهاي دوم و سوم گروههــا هم به صــورت ضربدري با يكديگر ديــدار ميكنند تا چهار تيم ديگر اين مرحله را از بين خودشــان انتخاب كنند.

به ايــن ترتيــب تيم ايــران با صدرنشيني به طور مستقيم راهي يك چهارم نهايي شــد و در طرف مقابل، لبنانيها با قرار گرفتن در جايگاه دوم گروه خود، به مصاف تايپهاي ميروند كــه در گروه خود عنوان ســوم را از آن خود كرده بود. برنده اين مسابقه حريف ايران در مرحلــه يك چهارم نهايي اســت. حريفي كه به احتمال فراوان لبنان ميزبان خواهد بود. تيمي كه يكي از بهترينهاي اين جام است و مليپوشان ايران كار بسيار دشواري برابر آنها خواهند داشت. ديداري كه فردا شــب در بيــروت برگزار خواهد شد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran