Iran Varzeshi

مربي تازه وارد به دنبال تحول در بسكتبال گرگان

-

ســرمربي جديــد تيم بســكتبال شــهرداري گرگان كه البته كمتر كسي پيش بينــي ميكرد اين مســووليت را داشــته باشــد، ميگويد، ميخواهد در بســكتبال گرگان انقــالب ايجاد كند و كاري را كه نفرات قبلــي انجام ندادند، او انجام دهد.

زمان حسيني با اشــاره به آخرين وضعيت شــهرداري گرگان براي حضور در ليگ برتــر ميگويد: «در حال حاضر دو، ســه هفتهاي ميشود كه با بازيكنان بومــي تمرين ميكنيم و تا آخر هفته 9 بازيكن بومي را كامل ميكنيم و بعد هم بــراي جذب بازيكنان غيــر بومي اقدام ميكنيم. در هر پســتي نام چند بازيكن را به باشــگاه دادهايــم، وارد مذاكره هم شــدهايم هفته آينده به جمع تيم اضافه ميشوند.»

او ادامــه ميدهد: «فعال دو، ســه جلســه با حامــد حســينزاده صحبت كرديم. افكارمان خيلــي به هم نزديك است، منتظريم از مســافرت برگردد تا صحبتهايمــ­ان را ادامــه بدهيم كه در صورت توافق نهايي براي ما بازي خواهد كرد. از مسعود سليماني بازيكن كاشان كه با تيم ملي بســكتبال «ب» به جام ويليــام جونز رفت و همچنين ســامان طاهرپور و وحيد اسالمي هم خواستهايم با مــا تمرين كننــد، از طرفي جاي دو بازيكن خارجي هم خالي گذاشــتيم كه در شرايط خوب بتوانيم آن دو را جذب كنيم.»

حســيني با ارائه اين توضيحات از برنامه اصلي كه دنبال ميكند، ميگويد: «ميخواهم در بسكتبال گرگان انقالب ايجاد كنم و كاري كه نفرات قبلي انجام ندادنــد را من انجام بدهــم. اگر بتوانم شاكله تيم را بومي كنم و يكي، دو سال در ليگ دوام بياوريم ميتوانيم بسكتبال اين شهر را هشت سال بيمه كنيم.»

او به نكته قابــل تامل ديگري هم اشاره ميكند: «با توجه به تزلزل دانشگاه آزاد و بسكتبال شيراز و كاشان خيلي از بازيكنان تماس گرفتند و دوســت دارند در گرگان بازي كنند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran