Iran Varzeshi

براتچي مجوز هدفگيري در ايتاليا را گرفت

- اما عنوانهاي سومي و چهارمي جهان به هیچ وجه شایسته جوانان آزادکار ایران نیست در شــرایطي که جوانان فرنگيکار ما توانستند در همین دوره قهرمان جهان

پريســا براتچي عضو تيم ملي كامپوند زنان ايران با قرار گرفتن در رده ششم جام جهاني به فينال فيناليستها­ي جام جهاني ايتاليا راه پيدا كرد.

بعد از برگــزاري چهار مرحله جام جهاني تيروكمان در ســال ،2017 فدراســيون جهاني امتيازات ورزشكاران شــركت كننده در اين چهار مرحله را اعالم كرد و در نهايت هفت نفر برتر هر رشــته با كســب مجوز از كميته برگزاري به فينال جام جهاني كه قرار اســت از روز 11 شهريور در رم ايتاليا برگزار شــود، راه يافتند. به اين ترتيب در رشته كامپوند زنان، پريسا براتچي با 26 امتياز در رده ششم رشته خود ايستاد و در جمع برترينهاي دنيا قرار گرفت. ســارا سونيشن از دانمارك با كســب 71 امتياز، سارا لوپز از كلمبيا با 61 امتياز، ســارا پريلز از بلژيك با ۳4 امتياز، آندرا ماركوس از اســپانيا با ۵۳ امتياز، تانجا جنســن از دانمارك با 1۳ امتياز و در نهايت يســيم بستان از تركيه با 26 امتياز كمانداران نخبهاي هســتند كه همراه با پريسا براتچي بهعنــوان برترينهاي كمان كامپوند جهان موفق به كســب مجوز حضور در فينال فيناليستها­ي رقابتهاي جام جهاني 2017 شدند.

بانوي مليپوش كشــورمان با توجه به مصدوميت پيش آمده در آستانه اعزام به مسابقات مرحله چهارم جام جهاني آلمان، اين مسابقات را از دست داد و بــا حضــور در دو مرحله از رقابتهاي جام جهانــي در تركيه و چين توانست در رده ششم جام جهاني قرار بگيرد.

حــال بايد منتظر ماند و ديد كه با توجه به مصدوميت اين مليپوش آيا براتچي ميتواند تا قبل از اعزام به مســابقه فينال فيناليستها­ي جام جهاني خود را مهياي رقابت با برترينهاي اين رشته كند يا مصدوميت مانع از ادامه تمرينات حرفهاي اين مليپوش و حضورش در ايتاليا ميشود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran