Iran Varzeshi

والورده: فاصله ما با رئال به اندازه نتيجه نبود

ما بارسلونا هستيم و ميخواهيم بهترين تيم را داشته باشيم

-

بارسلونا در بازي رفت سوپرجام اســپانيا 3 بر يك در خانــه به رئال مادريد باخت اما ارنستو والورده مربي اين تيم احساس ميكند تيمش بهتر از آن چيــزي بازي كــرده كه نتيجه نشان ميدهد.

او كه در نخســتين بازي رســمي بهعنوان مربي بارسلونا شكست خورده، در كنفرانــس خبــري گفــت: «فكر نميكنــم فاصله ما با رئــال مادريد به اندازهاي كه اسكوربورد نشان ميدهد، باشد. آنها ســه گل زدند اما تيم ما در اين بازي خيلي خوب بود و فرصتهاي گلزنــي زيادي داشــت. رســيدن به محوطــه جريمــه آنها همــه موضوع نيســت و ما بايد به هدف ميزديم. من بــاور ندارم كه ما در گلزني با مشــكل مواجه هســتيم اما آنها با فرصت طلبي بيشــتري بازي كردند. آنها در موقعيت تــك به تك ما را غافلگير كردند و يك گل فوقالعاده زدند و با زدن يكي ديگر بازي 3 بر يك شــد. بــازي برابري بود و آنها خط مياني قويتري داشــتند كه كار را براي ما ســخت كــرده بود. گل دومشــان واقعا به ما ضربه زد. به آنها تبريك ميگوييم و تالش ميكنيم در بازي بعد بهتر شويم.»

از او سوال شــد كه بازگرداندن نتيجــه در بازي برگشــت در مادريد چقدر ســخت است و والورده اعتراف كــرد ســفيدها احتمــاال قهرمــان سوپرجام ميشوند: «ما نتيجه خيلي بــدي گرفتيم و تيم حريف شــانس بسيار بيشــتري براي قهرماني دارد. حاال بايد بازي برگشت را انجام دهيم و مطمئنا بعد از يك شكســت يا يك پيــروزي همه چيز تغييــر نميكند. وقتــي شــما ميبازيــد، ميخواهيد سريعتر يك بازي ديگر انجام دهيد تا بتوانيد اوضاع را سر و سامان بدهيد. ما كمي عقب نشستهايم اما ميتوانيم انرژي مان را ذخيره كنيم. من نگران تبعات منفي اين شكست نيستم.»

مربي سابق اتلتيك بيلبائو درباره اينكه با چنين باختي لزوم خريدهاي بيشــتر به چشــم ميآيد، گفت: «ما بارسلونا هستيم و ميخواهيم بهترين تيم را داشــته باشــيم. ما تــا پايان آگوســت فرصت خريد بازيكن داريم اما قبل از آن بايد بررســي كنيم كه چــه چيزهايــي در باشــگاه داريم.» بازي برگشــت ســاعت يــك و نيم بامداد پنجشنبه به وقت تهران برگزار ميشود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran