Iran Varzeshi

4 زمين تمرين مختلف تا چهارمين بازي

-

تراكتورســ­ازي كه با مشكالت ناشي از حكم فيفا مبني بــر محروميت از نقل و انتقاالت، روزهاي سختي را در ليگ هفدهم تجربه ميكند، با يك مشــكل بزرگ ديگر نيز روبهرو است و آن هم چيزي نيست جز زمين تمرين. مشكلي كه حتي داد سرمربي جوان اين تيم را هــم در يكي از تمرينها درآورد.

در اين راستا و طي گزارشي كه سايت رسمي باشگاه تراكتورساز­ي منتشر كرد، از چهارمين زمين تمرين تراكتورســ­ازي در فصل جاري رونمايي شد و سرخپوشان كه پيــش از اين تمرينهای خود را در اردوگاه اختصاصي باشــگاه، ورزشگاه فجر عاشورا و ورزشــگاه يادگار امام(ره) برگزار كردهاند، نخســتين تمرين تاكتيكي خود براي ديدار با نفت تهران را در مجموعه ورزشي راه آهن تبريز برگزار ميكنند.

البتــه در اين گــزارش كوتــاه علت جابهجايــي زميــن تمرين تراكتورســ­ازي حفــظ كيفيــت زميــن چمــن اردوگاه اختصاصي باشگاه عنوان شده است. باشگاه تراكتورســ­ازي همچنيــن در اين گزارش نوشته: «سرخپوشان فوتبال آذربايجان كه در هفتههاي اخيــر تمرينهای خود را در اردوگاه اختصاصي باشگاه برگزار ميكردند از اينپس تمرينهــای خود را در 2 زمين مختلف برگــزار ميكنند تــا زمين چمن اردوگاه اختصاصي دچار مشــكل نشــود. طبق تصميم كادر فني، تمرينهای تيم در طول هفتــه در 2 زمين اردوگاه اختصاصي و راهآهن تبريز برگزار خواهد شــد تا چمن اردوگاه اختصاصــي وضعيــت ايدهآل خود را حفظ كند.» باشــگاه تراكتورســ­ازي در شرايطي تأكيد كرده كه اين تغيير زمين با نظر كادرفني اتفاق افتاده كه به نظر ميرسد كادرفني چندان هم نظر مثبتي نســبت به اين اتفاقات نداشــته باشد. تراكتوريها كه خــود را براي ديدار با تيم نفت تهران آماده ميكنند در آخرين تمرينهای خود، كار با وزنه را در دســتور كار خود قرار دادند. اين تمرين نسبتا سبك زير نظر مستقيم يحيي گل محمدي و بدنساز تيم مظاهر رحيمپور انجام شــده تا تراكتورساز­ان با بازيابي توان بدني، خود را براي نوبتهاي بعدي تمرين آماده كنند. با اين شرايط بايد منتظر ماند و ديــد تيمي كه تا چهارمين بازي خود در 4 زمين متفاوت تمرينهايش را برگزار كرده اســت، ميتواند به روند ناكامياش در ليگ هفدهم پايان دهــد يا خير؟ ديدار تيمهاي تراكتورساز­ي و نفت تهران در هفته چهارم ليــگ برتر فوتبــال روز پنجشــنبه - 26 مرداد ماه - از ســاعت 19:45 در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز برگزار خواهد شــد. تراكتورساز­ي هم اكنون بدون امتياز در قعر جدول مســابقات قرار دارد و نفت تهران با 4 امتياز رده يازدهــم را به خود اختصاص داده است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran