Iran Varzeshi

پزشك ذوبآهن: مصدوميتها تقصير ما نيست

-

مصدوميت ‪9 8،‬ بازيكــن در يك تيم، آن هم بعد از گذشــت سه هفته از آغاز ليگ برتر، آمار بااليي است كه هركسي را به دنبال عامــل اين مصدوميتها ميكشــاند. در اين بين خيليها كادر پزشــكي را مورد نقد قرار دادهاند و معتقدند كه ضعف كادر پزشــكي باعث به وجود آمدن اين مشكالت شده است. اميرحسين شريفيان پور، پزشك ذوب آهن، نسبت به اين انتقادها واكنش نشان ميدهد و از كادر پزشــكي اين تيــم دفاع ميكند. او در هميــن رابطه ميگويد: «اين مصدوميتها ربطي به بدنســازي ندارد و يك اتفاق است و بستگي به شــرايط بازي دارد. اين موارد را بيشتر مربوط به اتفاقات فوتبالي ميدانم. در ليگهاي اروپايي هم بازيكنان مدام آســيب ميبينند و نميتوان گفت به بدنســازي آنها ربــط دارد. در حــال حاضر اين بدشانســي گريبان تيم ذوبآهن را گرفته است.»

شــريفيانپ­ور همچنين تأكيد ميكند: «در شــديد بــودن ضربهاي كــه در بازي با سياهجامگان به پاي حداديفر وارد شد شكي نيســت اما مشــابه اين اتفاق براي بازيكنان ديگر هم افتاده اســت و دچــار پارگي رباط هم نشــدند. در هر صورت اينكه اين اتفاقات مربوط به بدنسازي باشد را اصال قبول ندارم.»

پزشــك ذوبآهن وظيفه كادر پزشكي را رســاندن مصدومــان به بــازي ميداند: «وظيفه كادر پزشــكي رساندن مصدومان به بازي اســت. نميدانم كســي كه انتقاد كرده چه منظوري داشــته اما لطف داشــته است. يعنــي هر كس در اين دنيا مريض ميشــود به پزشك مربوط است؟ ســابقه ما مشخص است و نزديك به 18 سال است در مسابقات ليگ فوتبال پزشك هستم. مصدوميت جزيي از فوتبال اســت و هر سال در يك تيم بيشتر است.»

شــريفيانپ­ور، در مــورد وضعيــت مصدومان ذوبآهــن ميگويد: «مصدوميت مهران درخشــانمه­ر و ســيدمحمد ستاري بهبــود يافته و در هفته ســوم ليگ برتر در زمين حضور داشــتند و در شهرآورد فوتبال اصفهان هــم بــازي خواهند كــرد. مهدي مهديپور اين هفته هم بايد استراحت كند و نميتواند مقابل سپاهان بازي كند اما از هفته آينده ميتواند در زمين حضور داشته باشد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran