Iran Varzeshi

شاهعلیدوست: جای صادقی بودن سخت است اما از او چيزهای زيادی ياد گرفتم

- سميرا شيرمردي ‪Samira Shirmardi‬

روزبه شاهعلیدوست كاپیتان سايپايیها يكی از بازيكنانی اســت كه در هفتههای ابتدايی لیگ هفدهم خیلی خوب نشان داد و بازیهای خوبی به نمايش گذاشــت. شاهعلیدوست كه انگیزه زيادی برای خودنمايی در تیــم دايی دارد، حاال خود را برای بازی با اســتقالل آماده میكند. برای بازی مهمی كه هفته چهارم برگزار میشــود و میتواند در جدول تاثیر زيادی داشته باشد. كاپیتان سايپايیها كه قبال شاگرد علیرضا منصوريان بود، اگرچه اين مربی را خیلی دوســت دارد اما میگويد كه در بازی اين هفته برای شكست دادن تیم منصوريان به میدان میروند. اوضاع سايپا اين روزها چطور است؟

خدا را شــكر وضعيت تيم خوب است و اگر خوششانس بوديم االن ما هم 9 امتياز داشــتيم. ما در بازی با سپاهان نبايد موقعيتها را از دســت میداديم اما غفلت كرديم تا 2 امتياز از دستمان بپرد. به هر حال روند خوبی داريم و شرايط با پارسال خيلی فرق كرده. ما اين فصل خيلی مصمم هســتيم كه امتيازات كامل هر بازی را بگيريم، مخصوصا بازیهايی كه ميزبان هستيم. البته درست است كه در بازی با استقال ما ميزبان هســتيم اما به لحاظ هواداران و زمين، هيچ نشانی از ميزبانی نداريــم. با اين حال تــاش میكنيم از اين بازی بــه اصطاح خانگی، امتيازات الزم را بگيريم. ظاهرا هنوز هم وضعیت میزبانی اين بازی نهايی نشده...

بله، ظاهرا بين دستگردی و تختی ماندند كه بايد ديد دستگردی میتواند ميزبانی كند يا نه. سالهای قبل كه دستگردی ميزبان نبود كه بعيد است اين فصل هم ميزبان باشد. پس پیشبینی میكنید برنده بازی اين هفته سايپا باشد؟

پيشبينی سخت است اما ما تاش میكنيم 3 امتياز را بگيريم. ســايپا در 3 هفته ابتدايی لیگ هفدهم هم نشان داد خط حمله خوبی دارد...

بله، ما بازيكنان خوبی در خط حمله داريم اما در كل تيم خوبی داريــم كه خط حمله را حمايت میكند. اميدوارم اين تيم خوب، مقابل استقال تهران به پيروزی برسد. برای استقاللیها كری نمیخوانی؟

نه، چون همه اســتقالیه­ا دوســتانم هســتند. ضمــن اينكه منصوريــان را خيلی دوســت دارم. من در تيم ملی و در پاس شــاگرد منصوريان بودم كه بايد بگويم ايشــان شخصيت قابل احترامی هستند. بــه خاطر همين برای هيچ كدام از اســتقالیه­ا كری نمیخوانم اما باز هــم میگويم ما تمام تاشمان را میكنيم از اين بازی خانگی 3 امتياز را به دست بياوريم.

شما فصل گذشــته كاپیتان دوم سايپا بودی، اين فصل كه كاپیتان اول شدی، شرايط سخت نیست؟

چرا، ســخت اســت. به هر حال من جايگزيــن كاپيتانی شــدم كه جــزو ‪3 2،‬ كاپيتان برتر فوتبال باشــگاهی ايران است. به همين دليل كار من ســخت است اما با توجه به اينكه ‪7 6،‬ سال با صادقی هماتاقی بــودم چيزهايی ياد گرفتم كه به من كمك میكند.

شــما قبال هم با علــی دايی كار كردی كه برای دومین بار اين مساله را تجربه میكنی. به نظرت دايی میتواند مثل قبل در سايپا به موفقیت برسد؟

بلــه، من افتخار اين را داشــتم كه قبا هم شــاگرد علی دايی بودم. دايی هر جا بوده موفق كار كرد. من هم افتخار اين را داشــتم كه در ســايپای علی دايی به ليگ برتر معرفی شــدم. به هر حال ما در اين فصل به دنبال اين هســتيم كه كارهای بزرگی كنيم. جوانهايی هم كه در سايپا هستند، خوششــانس هستند چون دايی به آنها خوب ميدان میدهد كه باعث پيشرفتشان میشــود. در كل كادرفنی خوبی داريم كه میتوانيم از آنها الگوبرداری كنيم تا در ادامه راه به موفقيت برسيم.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran