Iran Varzeshi

عذرخواهي سينك از نويدكيا

-

اميد سينك بازيكن پارس جنوبي جم كــه در هفتههــاي ابتدايي ليگ هفدهم يكي از بهترينهاي تيمش بود، در بازي حساس و مهم مقابل سپاهان پنالتي تيمش را از دســت داد تا بازي با تســاوي به پايان برســد. سينك در مورد تســاوي مقابل سپاهان ميگويد: « بــازي خيلي خوبــي را انجام داديم. ســپاهان تيمي قدرتمند و منســجم بود اما توانســتيم اين تيم پرقدرت را تحت فشــار قرار بدهيم. پارس جنوبي تيمي يكدســت است كه بازيكنانش به خوبي نكات كادر فني را در زمين اجرا ميكنند.»

هافبك پــارس جنوبــي جم در مورد از دســت دادن پنالتي در بازي با ســپاهان ادامه ميدهد: «من يكي، دو سال است كه پنالتيزن اول تيم هستم امــا آن پنالتي خراب شــد. نميدانم شــايد روحيه دروازهبان سوم يا چهارم ســپاهان خيلي خوب بود. به هر حال ايــن پنالتي قســمت و روزي او بود و توانست آن را مهار كند.»

اميد ســينك كه حــاال به دنبال جبران اين ناكامــي مقابل صنعتنفت آبادان اســت، دربــاره اين بــازي در هفتــه چهارم ميگويــد: «صنعتنفت آبادان يكــي از تيمهــاي خوب ليگ برتر است. بازي سختي مقابل اين تيم داريم. االن همه تيمها از پارس جنوبي ميترســند. دو پيروزي و يك مساوي در ســه هفته اول كســب كرديم. اگر بتوانيم صنعتنفت آبادان را ببريم تيم ما شــخصيت ليگ برتري پيدا ميكند و اعتماد به نفــس بازيكنانما­ن زيادتر خواهد شد.»

ســينك در مورد حضور پارس جنوبي در رده دوم جدول هم توضيح ميدهــد: «از ابتداي فصل هم گفتم تيم خوبــي داريم؛ تيمــي يكدل و منســجم و هماهنگ. فكر ميكردم پديده ليگ برتري شويم اما نه با اين شــدت و قدرت كه در دو بازي اول 7 گل بــه حريفان بزنيم و ســپاهان را در اصفهان 90 دقيقه تحت فشــار قرار بدهيم. تصور نميكردم دو هفته ابتداي ليگ صدرنشــين باشــيم اما پــارس جنوبي اســتحقاق دارد بين چهــار، پنج تيم اول جدول باشــد.» هافبك پــارس جنوبي با اشــاره به شــوتي كه به صورت رسول نويدكيا بازيكن ســپاهان زد، ميگويد: «من از قصد آن شــوت را نزدم اما توپم به صــورت او برخورد و ظاهــرا او راهي بيمارستان شد و يكي دو روز بستري بوده از نويدكيا عذرخواهي ميكنم.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran