Iran Varzeshi

پيروزي تيم دونفره جباري و انصاري

مسابقات بينالمللي بدمينتون بلغارستان

-

دوميــن روز مســابقات بينالمللــ­ي بدمينتــون بلغارســتا­ن از امــروز (ســه شــنبه) با پيــروزي تيم دونفــره ايــران در ســالن اختصاصــي شــهر صوفيه پيگيري شد.

در رقابتهاي دونفــره مردان امير جباري و مهدي انصاري دو ملي پوش رده ســني جوانان بدمينتون برابر حريفان بلغاري خود به پيروزي دست يافتند و اما ديگر ملي پوشــان كشــورمان در رقابتهاي خود با شكست برابــر حريفــان از دور رقابتهاي يك نفــره و دونفره كنار رفتند.

امير جباري و مهدي انصاري در رقابتهاي دونفره تيمــي به مصاف تيم دونفره بلغارســتا­ن كه تيم دونفره اول بزرگساالن بلغارستان اســت، رفتند و اين ديدار را با نتيجه 2 بر يك به ســود خود خاتمــه دادند و راهي مرحله بعد شدند.

در ادامه اين رقابتها و در مسابقات يكنفره بانوان، ثريا آقايــي به مصاف بدمينتون بــاز دانمارك رفت كه ايــن ديدار در پايان با نتيجه 2 بر يك به ســود بازيكن دانمارك به پايان رســيد و آقايي از دور رقابتهاي يك نفره بانوان حذف شد.

سارا دالوري در رقابتهاي يك نفره بانوان به مصاف بدمينتون باز آلمان كه داراي سيد يك جدول است رفت و ايــن ديدار را با نتيجه 2 بــر صفر واگذار كرد و از دور رقابتهاي يك نفره بانوان نيز حذف شد.

هديه شمس نيز در ديدار خود به مصاف بدمينتونبا­ز تركيــه رفت و اين بازي را با نتيجه 2 بر صفر به بازيكن ترك واگذار كرد و وي نيــز از دور رقابتهاي يك نفره بانوان كنار رفت.

در رقابتهاي دونفره مردان، ســروش اسكندري و آرمين زكي زاده برابر تيم دونفره بلغارســتا­ن به ميدان رفتند كه اين ديدار در پايان با نتيجه 2 بر صفر به سود تيم دونفره بلغارستان به پايان رسيد و بدين ترتيب تيم دونفره اســكندري و زكي زاده نيز از اين رقابتها حذف شدند.

امير جبــاري و مهدي انصاري فردا (چهارشــنبه) بــا تيــم دونفــره فرانســه بــه رقابــت خواهنــد پرداخت.

مسابقات بينالمللي بدمينتون بزرگساالن بلغارستان در روزهاي بيســت و سوم الي بيست و ششم مرداد ماه جاري با شــركت بازيكنان ۶۳ كشــور جهان در شــهر صوفيه بلغارســتا­ن در قسمت يك نفره، دونفره و تيمي مردان و زنان برگزار ميشود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran