Iran Varzeshi

دشتي: فكر نميكرديم استقالل به اين روز بيفتد

-

علي دشــتي مهاجــم پارس جنوبي جم کــه روي حرکتي زیبا و تکنیکــي گل اول تیمش را مقابل اســتقالل به ثمر رساند، شاید کمي بدشــانس بود که بعــد از این گل، خیلي زود مصدوم شــد و به بیرون رفت. البته دشتي به خاطر پیروزي مقابل اســتقالل، آنقدر خوشحال اســت که ظاهــرا مصدومیتش را فراموش کرده. مهاجم بومي پارس جنوبي جم دربــاره پیروزي مقابل اســتقالل، گلي که به ثمر رساند، مشــکلش با علیرضا منصوریان ...و صحبت ميکند.

براي گل زدن به استقالل برنامه داشتي؟

قبــل از بازي گفته بودم گل اول این بازي را من ميزنم. همین حرف هم باعث شــد گل بزنم. از ایــن بابت واقعا خوشــحالم چون با این گل و در نهایت پیروزي برابر اســتقالل دل مردم جم را شاد کردیم و این خیلي ارزشمند است.

فکــر ميکردید اســتقالل را شکست دهید؟

واقعیت این اســت که براي سه امتیاز به میــدان رفتیم ولي شکســت اســتقالل کار راحتي نبود. بازي بســیار سختي بود اما از قبل هم ميگفتیم باید این بازي را ببریم.

این همــه انگیزه بــراي چه بــود. ميداني کــه آخرین فرصت منصوریان بود؟

ما در رقابتهــاي تدارکاتي پیش از شروع فصل در ارمنستان از استقالل 2 بر صفر شکســت خوردیم. به همین دلیل ميخواســتی­م آن شکست را تالفي کنیم. امیدوارم این شکســت بــه معني اخراج منصوریان نباشــد چون واقعا مشکلي با او نداریم و ما فقط بــه خاطر تیممان بازي کردیم و برنده شدیم. انشاءا... منصوریان در استقالل ميماند و همه چیز را جبران ميکند. هر چند کارش خیلي سخت شده.

چطور توانستید همان استقالل را شکست دهید؟

این تیم کمي تغییــر کرده بود. تیمي که مــا قبل از فصل بــا آن بازي کردیــم واقعا تیم خوب و خطرناکي بود. در آن بــازي حتي یــک موقعیت هم به ما ندادند. اصــال فکر نميکردم در طول فصل به این روز بیفتــد. البته ما هم در آن بازي در شــرایط بدنسازي بودیم اما کامال مشخص بود تیم پرقدرتي هستند. اگر آنها همان بازي را که در ارمنســتان برابر ما بازي کردند در همه بازيها انجام ميدادند قطعا جایگاه باالیي داشتند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran