Iran Varzeshi

هواداران سوال می کنند قوچان نژاد جواب می دهد

-

رضــا قوچان نــژاد در دومین ســال از حضور خود در هیرنفین همچنان یکي از ستارههاي محبوب طرفداران این باشگاه قدیمي در شمال هلند محســوب ميشود. از همین رو بیشــتر شبکههاي تلویزیونــ­ي پرمخاطب نگاه ویژهاي به این بازیکن ایراني دارند كه بیشــتر سالهاي زندگــي خود در 30 ســال گذشــته را در هلند گذرانده است.

گوچــي كه بــه تازگي شمع 30 سالگي تولد خود را فوت كرد این بار مورد توجه شــبکه ZiggoSport هلند قرار گرفت تــا جایي كه قرار است دوشــنبه شب و بعد از بازيهاي این هفته ارديویژه هلند بهعنــوان میهمان ویژه به برنامه گفتوگوي حضوري این شــبکه با مجري محبوب هلنديها در peptalk برود. سایت شــبکه Ziggo

Sport بــا اعالم این خبر كه گوچي دوشنبه شب از ساعت 19:45 دقیقــه به وقت هلند میهمان شبکه خواهد بود از طرفداران این بازیکن خواست ســواالت خود را از ســتاره ایراني مطرح كنند تا در برنامه از قوچان نژاد پرسیده شود. برنامــه peptalk با مجري محبــوب و معروف هلنديها هر دوشــنبه شــب میهمان چهرههاي شــاخص ورزشي هلند است كه این بار ستاره ایراني مورد توجه قرار گرفته است.

قوچان نژاد كه این روزها تالش ميكنــد با هیرنفین در لیگ و جام حذفي بدرخشد، در این برنامه به سوالهایي درباره زندگي ورزشي و شخصي خود پاسخ خواهد داد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran