Iran Varzeshi

بيلسا: من مسوول اين وضعيت هستم

ژارديم: بايد براي پورتو آماده شويم

-

موناكو با 4 گل ليل را در خانهاش در هم كوبيد در روزي كه اســتوان يووتيچ و رشــيد غزال نخستين گلهاي خود را زدند اما ستاره بازي رادامل فالكائو بود كه دو گل ديگر بازي را زد تا تعداد گلهايش در اين فصل را به عدد 11 برساند. اين مهاجم 31 ساله كلمبيايي در چهار بازي اين فصل دو گل يا بيشتر زده.

ليل با تنها يك پيــروزي در هفت بازي ابتدايي بدترين شــروع خود در اين ســالها را داشته. تيم مارچلو بيلســا بي محابا حمله ميكند و همواره در معرض خطر است. مربي آرژانتيني به شــدت تحت فشــار است چون تيمــش بعد از برد در هفتــه اول مقابل نانت نتوانسته هيچ تيمي را شكست دهد بخصوص كه در اين شــش بازي تنها يــك گل به ثمر رسانده. اين مربي هفته پيش تاكيد كرد مثل دو سال قبل در مارسي از مربيگري ليل كنار نميرود اما بايد ديد با تداوم اين نتايج ضعيف تا كجا ميتواند مقاومت كند.

او كــه در راس پــروژه بلندپروازا­نه ليل قــرار دارد، در كنفرانس خبــري اعتراف كرد از اينكه تيمش نتوانســته انتظارات را برآورده كنــد واقعــا ناراحــت و نااميد اســت: «من مسوول اين وضعيت هســتم و واقعا متاسفم كــه بازيكنان بايد به خاطر واقعيتهايي كه با آن مواجه شدهاند، تاوان ســنگيني بپردازند. خيلي ناراحتم از اينكه بهعنوان مســوول اين تيم نتوانســتم انتظارات را بــرآورده كنم.» او كه تيمش در رده هفدهــم قرار دارد، دو روز قبــل از اين بازي روزنامه نگارها را به شــدت مورد انتقــاد قرار داد و گفت آنها يك كمپاني غيرقابل تحمل هستند.

او درباره بازي هم گفت: «حريف در تمام سطوح از ما بهتر بود و ما در هيچ كجاي بازي نتوانستيم با آنها رقابت كنيم. ما خيلي دويديم در حالي كه موناكــو كمتر به خودش زحمت داد. ميخواستيم آنها را مجبور به اشتباه كنيم اما نشــد. تكانهايي كه ميخواستم به حريف بدهــم اثر نكرد و هر ابــزاري كه براي گرفتن نتيجه به كار برديم از سوي حريف خنثي شد. من هيچ توجيهي براي تفــاوت ميان دو تيم ندارم.»

تيم او هفته بعد با امیين بازي دارد و با توجه به شرايط دو تيم ميتوان گفت اين بازي نبرد بقا محسوب ميشود.

لئوناردو ژارديــم مربي موناكو هم گفت: «هدف ما اين بود كه سه امتياز را بگيريم براي همين خيلي جدي بازي كرديم و كامال لياقت اين پيروزي را داشــتيم. حاال بايد خودمان را براي بازي سهشنبه با پورتو در ليگ قهرمانان آمــاده كنيم. براي ما مهمترين مســاله بازي بعدي اســت. پيروزي 4 بر صفر در زمين ليل فوقالعاده است. هيچ نگراني جسمي نسبت به بازيكنان وجود ندارد بنابراين برد خيلي خوبي است. يووتيچ ميداند از او چه ميخواهيم و با فلســفه تيم ما آشنا شده. غزال هم همينطور. بازيكن باتكنيكي اســت كه ميتواند بهتر هم بشود. هنوز نميدانم توماس لمار براي بازي با پورتو آماده ميشود يا ميتواند 90 دقيقه بازي كند. او بازيكن مهمي براي ما است.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran