Iran Varzeshi

طاهران: وقتي تك به تك را به سينه دروازهبان ميكوبيم بايد ببازيم

-

علي طاهران، هافبك تراكتورساز­ي به ناراحتي و نارضايتي يحيي گلمحمدي از شكســت اين تيم مقابل پديده اشاره ميكند و در اين رابطه توضيح ميدهد: «آقاي گلمحمدي از بازيكنان راضي نبود و حق هم داشت ناراضي باشــد. هر مشكلي هست از جانب بازيكنان است و كادر فني همانطور كه بارها گفتهايم زحماتش را ميكشد. چند بازيكن مصدوم داشــتيم و واقعا ســرمربي نميدانســت چه كسي را به زمين بفرســتد.» او همچنين ميگويد: «ما جام حذفي را در مشــهد مقابل پديده پيروز شــديم ولي آنها روز گذشته در تبريز ما را شكست دادند و بــا وجود اينكه دو تيم خواهان پيروزي بودند آنها از موقعيتها بهتر استفاده كردند. وقتي بازيكن ما تك به تك را گل نميكند و توپ را به سينه دروازهبان حريف ميكوبد بايد هم ببازيم.»

طاهران با اشــاره به دو نيمه متفاوت بازي تراكتــور مقابل پديده تأكيد ميكند: «اين بازي دو نيمه متفاوت داشت و در نيمه اول تيــم برتر ميدان بوديم و موقعيتهاي زيادي روي دروازه حريف خلق كرديم كه با بيدقتي وارد دروازه نشــد. در نيمه دوم ولــي خيلي ضعيــف و دور از انتظار ظاهر شديم و پديده تيم برتر ميدان بود. در اين فصل مشابه نيمه دوم بازي با پديده را نداشتيم و هيچ وقت آنقدر تيم ما بد بازي نكرده بود. حق پديده بود كه پيروز شــود چرا كه بهتر از ما بازي كرد.» او همچنين درباره شهرآورد تبريز ميگويد: «بازي سختي است و گسترش فوالد ديدار اين هفته خودش را برده است. ما هم چند محروم و مصدوم داريم و كار ســختي در شهرآورد تبريز داريم ولي به اميد خدا ميرويم كه پيروز شويم.»

بــا 4 گلي كه هفته گذشــته به اســتقالل خوزســتان زدي، در اين تحول تأثير چشمگيري داشتي.

راســتش تا قبــل از آن خودم هم خيلي تحت فشــار بودم و خوشحالم كه توانســتم در آن بازي 4 گل بزنم تا از اين دوره گل نزني بيرون بيايم و فشــارها را كم كنم.

فصل پيش تا هفته ششــم يك گل زده بودي و حاال 4 گل زدي. اين موضوع نويــد از فصل پرگلي برايت دارد؟

بله. فصل گذشــته تا هفته ششم فقــط يك گل زده بودم بعد از آن در يك مقطعي پشــت ســر هم گل زدم و تعداد

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran