Iran Varzeshi

درخشش رفيعي در بازي جنجالي

-

در آخرین بــازي از هفته دوم لیگ ســتارگان قطر دو تیم االهلي و الخور در حالــي مقابل هم صــف آرایي کردند که ســروش رفیعي با پیراهن شــماره 7 در ترکیب الخور به میدان رفت، به این امید که بتواند عملکرد پرانتقاد هفته نخســت را جبران کند.

این بازي در نیمه اول با گل زیبایي که ســروش رفیعــي وارد دروازه االهلي کرد با برتري یک- صفر به ســود الخور به پایان رســید. غافــل از اینکه در نیمه دوم به ثمررسیدن گل دوم الخور توسط مادیســون برزیلي به جنجالي بزرگ در قطر تبدیل خواهد شد.

در دقیقــه 88 بــازي وقتــي کــه مهاجم الخــور در محوطه جریمه االهلي با کشیدگي پشــت پا و عضالني روبهرو شــد دروازهبــا­ن االهلي بــراي کمک به او چارچــوب دروازه را رهــا کرد که این فرصتي شد تا مادیسون از میانه میدان و با شوتي از فاصله 45 متري دروازه االهلي را بــراي بار دوم باز کند تا این گل از دید بازیکنــان رقیــب ناجوانمردا­نه توصیف و درگیريهایي در پي داشته باشد.

رســانههاي قطر با تشریح اتفاقهاي رخ داده در این بازي سروش رفیعي و هم تیميهایش را در صــدر اخبار خود قرار دادند تا ستاره ایراني به این شکل بیشتر از همیشــه در تیررس اخبار قرار بگیرد و گل او به چشــم بیاید. با ایــن برد الخور توانست شکست هفته نخست را جبران و به وضعیت خود سرو سامان بدهد.

حاال الخور هم نفس راحتي ميکشد و ميتواند به آینده امیدوار شود. تیمي که به تازگي جواز حضور در لیگ ســتارگان را به دســت آورده و تنهــا هدفش بقا در باالترین ســطح فوتبال باشگاهي در قطر اســت. از طرفي گلي که ســروش رفیعي به ثمر رســاند، نه تنها باعــث برد الخور شد بلکه توانســت او را تا حدودي از زیر فشار انتقادهاي سرمربي الخور خارج کند. سرمربي الخور پس از پایان بازي نخست این تیم در لیگ ســتارگان اعالم کرد که انتظــارش از رفیعي به مراتــب باالتر از اینهاست.

الخــور و رفیعــي کــه از دو بــازي ســه امتیاز کســب کرده و در رده پنجم جدول ایســتاده اند، هفته بعد باید مقابل الخریطیات قــرار بگیرنــد. تیمي که دو شکســت در کارنامــه دارد و رده یازدهم یعني ماقبل آخر را به خود اختصاص داده است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran