Iran Varzeshi

پاناديچ:هواداران با قلبي مطمئن بيايند

-

ايگور پاناديچ مربي گلرهاي پرســپوليس، مربي ســختگيري است و ميگويد بدون اين كارش پيش نميرود . او ميگويد بيرون زمين با گلرهاي تيم دوست است و شوخي ميكند. حتي به خانه شان هم ميرود اما در كار حرفهاي كامال متفاوت است. شما گلرهايي كه اشتباه كنند را جريمه ميكنيد؟

بلــه براي من اســمها فرقي ندارد. هر كســي عملكردش بد باشــد، جريمه ميشود. بيرانوند هم شامل جريمه ميشود. كمترين جريمه 20 تا شنا رفتن است. انتظارات از بيرانوند باال رفته اما او مقابل سپاهان اشتباه كرد.

انتظارات را او باال نبــرده بلكه بهعنوان دروازهبان تيم ملي از او انتظار دارند. پارسال با بيرانوند قهرمان ليگ برتر شديم و امسال هم به نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا آمديم. اشتباهاتي كه او مقابل سپاهان مرتكب شده، براي من عادي است چون دروازهباني در دنيا نيســت كه اشــتباه نكند. به خاطر يك اشتباه كسي را به صليب نميكشــند. همين االن بايد از او حمايت شــود. يك بازي مهم داريم. من هميشه از او حمايــت كردم. نه فقط بيرانوند بلكه از رادوشــووي­چ هــم حمايت ميكنم. قبا از رادوشوويچ هم انتقاد كردند كه چرا پنالتي را نگرفت.

درباره بازي با الهالل چه صحبتي داريد؟

هميــن جــا از هواداران ميخواهم بــا قلبي مطمئن بــراي حمايت از ما به ورزشگاه بيايند، همانطور كه در بازي با االهلي ما را تنها نگذاشتند و حمايت شاياني داشتند. با حضور آنها باد موافقي به پشت ما خورد و در بازي با الهال هم اين انتظار را داريم. يادمان باشد كه ما در بازي با الهال نباختيم و سرتر هم بوديم. اين خاصيت ايرانيها اســت كه از كسي نميترسند. خصوصيت شخصي خودم و همكارانم هم اين است كه از كسي نميترسيم. بازيكنان هم قلب و جانشان را در زمين ميگذارند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran