Iran Varzeshi

ايگواين را نيمكتنشين كردم چون بايد استراحت كند

-

يوونتوس ششــمين بازي اين فصلش در ســري A را هم با پيروزي پشت سر گذاشت؛ يــك پيروزي خانگــي دلچســب و قاطع در شهرآورد دالموله برابر رقيب همشهري تورينو با نتيجه 4 بر صفر.

بانوي پير در شرايطي اين پيروزي قاطع را كســب كرد و بــه رقابت شانهبهشــا­نهاش با ناپولــي در صدر جدول ادامــه داد كه تيم ميهمان در دقيقه 24 با اخراج دانيله باســلي 10 نفره شد.

در اين بازي كه دو گل ديگر به گلهاي پائولــو ديباال اضافه شــد و ميرالــم پيانيچ و الكس ســاندرو هم گلزني كردند، ماسيميليان­و آلگري، سرمربي بانوي پير ترجيح داد گونسالو ايگواين، مهاجم آرژانتينــ­ياش كه از ابتداي فصل آمــار گلزنياش تعريفي نداشــته (تنها دو گل زده) را نيمكتنشــي­ن كند و به جاي او به ماريــو ماندزوكيچ ميدان دهد؛ تصميمي كه جواب داد چون مهاجم كروات سختكوش در رقم خوردن اين پيــروزي براي بانوي پير تأثيرگذار ظاهر شد.

آلگري در پايان بازي به شبكه مدياست پرميوم گفت: «ايگواين روي نيمكت بود چون ما هنوز بازيهاي زيادي در پيش داريم و من ترجيح دادم كه به او استراحت بدهم. او براي مــا بازيكن مهمي اســت و گاهي اوقات پيش ميآيد كه براي بازيكنان اوضاع بهتر ميشود و گاهي اوقات هم پيش ميآيد كه آنها قادر به حفظ ثباتشان نيستند. براي اين بازي ترجيح دادم كه ايگواين را نيمكتنشــي­ن كنم. او در ايــن فصل دو گل زده اســت اما من مطمئنم كه او گلهاي بيشتري خواهد زد. او فقط بايد شــم گلزنياش را احيا كند يا شايد هم اصال آن را از دســت نداده باشد. مهم اين است كه آرامــش خود را حفظ كنــد و تصور نكند كه بــه هر قيمتي بايد گل بزند. من از ماندزوكيچ هم به خاطر عملكرد خوبش تشــكر ميكنم و مطمئنــم كه او با رضايــت كامل ميتواند در خط مياني هم بازي كنــد. او از نظر فيزيكي و فنــي توانايي بــازي در هر پســتي را دارد. ديبــاال هم دارد كارش را بســيار خوب انجام ميدهــد اما من ميدانم مقاطعي هســت كه ساير بازيكنان هم گل خواهند زد. پس ما هم به صورت تيمي هم به صورت انفرادي باز هم بايد كار كنيم تا پيشرفت داشته باشيم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran