Iran Varzeshi

عاليشاه:شماچهكارها­يدبرای مناضافهخدم­تبزنيد؟

-

امید عالیشــاه کــه در نیم فصل لیگ شانزدهم راهي تراکتورساز­ي شد تا خدمت سربازياش را پشت سر بگذارد، با توجه به ممنوعیت جــذب بازیکن و محرومیت این باشگاه از جذب بازیکن نتوانست در ترکیب سرخپوشــان تبریزي به میدان برود تا این روزها تمرینات اختصاصي خود را پشت سر بگذارد.

محرومیت از دو پنجره نقل و انتقاالت براي باشــگاه تراکتورســ­ازي باعث شده تا او در فصــل جدید نیز تا پنجره زمســتاني نتواند براي تراکتورساز­ي به میدان برود اما با توجه به اینکه امریه او براي لشگر عاشورا صادر شده، در نهایت این روزها با هماهنگي صورت گرفته تمرینات اختصاصي را پشت سر ميگذارد.

با این حال روز گذشــته شــایعه شده بود که حضور نیافتن عالیشــاه در تبریز و تمرینات تراکتورســ­ازي بــدون هماهنگي کادرفني و مســووالن این باشــگاه بوده تا خطر اضافه خدمت او را تهدید کند.

مســالهاي که با واکنش امید عالیشاه همراه بود. او در ایــن باره ميگوید: «واقعا متاســفم که ســکوت فعلي مرا اینگونه با این گــزارش بدون محتوا جــواب دادهاند. آنها که این شــایعه را مطرح کردند با من تماس گرفتند و خواهان صحبت شدند اما با توجه به اینکه شــرایطم هنوز نامشخص اســت گفتــم نميتوانم صحبــت کنم اما اکنون براي خودشــان راي صادر کردهاند و شــانس آوردم مرا تبعیــد نکردند. اصال آنهــا چه کارهاند که بگویند برای من اضافه خدمت بزنند؟ من با باشــگاه تراکتورساز­ي کامال هماهنگ هســتم و حتــي هر روز با آقاي یحیي گل محمدي در تماس هســتم و برنامه تمرینيام را با ایشان چک ميکنم. در روزهایي که وضعیت نامشــخصي دارم و کل تمرکزم بهم ریختــه نميدانم چرا هر کس بــه خود اجازه ميدهد تــا گمانهزني کنــد و توهمــات ذهنياش را بــه خورد مخاطب بدهد.» عالیشاه در خصوص اینکه چه زماني خدمتش تمام خواهد شد اینطور ميگوید: «هنوز هیچ چیز مشخص نیست و درگیر تمرینات اختصاصي هستم. با آقایان آجورلــو و یحیي گل محمــدي هماهنگ هســتم و تمریناتم را دنبــال ميکنم تا در نهایت مجوز حضورم صادر شود.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran