Iran Varzeshi

مهاجري:ازهفتهنهمر­تبه تيمهاراقضا­وتكنيد

-

رضا مهاجــري، ســرمربي پديده بــي ترديد يكــي از مهم تريــن اركان موفقيتهــا­ي اين تيم اســت. او تيمي ساخته اســت كه عالوه بر نتايج خوب، فوتبالي قابل قبول و چشــمنواز را ارائه ميدهــد. مهاجري در رابطــه با رمز و رازهاي باالنشــين­ي تيمش در ليگ برتر ميگويــد: «هنوز زود اســت كه راجع به اين مســاله و صدرنشــيني صحبت بكنيم. چه امســال و چه در ســالهاي قبل اينگونه بوده اســت كه نبايد نتايج تيمهــا در هفتههاي اول را خيلي جدي گرفت. ليگ هنوز شكل واقعي خودش را پيدا نكرده است. االن 5 تيم ۷ امتيازي در ليگ داريم كــه در ميانههاي جدول هســتند. به نظر من از هفته هشــتم و نهم بــه بعد ميتوان راجــع به تيمها و رتبههاي آنها در جدول قضاوت كرد.»

سرمربي پديده درباره افكار فني و تاكتيكي و ســبك بازي تيمش توضيح ميدهد: «من حدود ۰۱ سال در فوتبال دســتيار آقاي فيروز كريمي بودم و در اين ســالها آقا فيروز ديــن بزرگي به گــردن من دارد. درواقع مــا را در كوره تجربيات خودش آبديــده كرد. هرچند خيلــي كار داريم تا خودمــان را موفق بدانيم اما اگر چيزي هم هســت حاصل ســالها كار در كنار ايشان است. اعتقاد خود من اين است كه آقاي كريمي يك نمونه اســت و در بحث فني از نظر من كسي را در اندازههاي ايشان نداريم.»

پديده براي رســيدن به رتبه دوم جــدول رده بنــدي تيمهــاي مطرحي چون سايپا، تراكتورســ­ازي، استقالل و سپاهان را شكست داده است. مهاجري درباره پيــروزي در اين بازيهاي بزرگ ميگويد: «هر برد ســه امتياز دارد چه مقابل تيم صدر جدول و چه مقابل تيم انتهاي جدول. البته بردن تيمهاي بزرگ به ما اعتماد به نفس داده اما واقعيت اين است كه بسياري از تيمهاي صدرنشين مقابل تيمهاي ردههاي پايين جدول به مشكل خوردهاند.» او درباره هدفگذاري كــه در اين فصل در پديده انجام شــده تأكيد ميكند: «سياســتگذا­ري ما قرار گرفتن بين شش تيم باالي جدول است. نه رده ششــمي كه از ســه هفته قبل مشخص شده بلكه تيم ششمي كه بتواند به تيمهاي باالي جدول و ردههاي سوم و چهارم تنه بزند. هرچند كار ســختي داريم چرا كه همه بازيها در ليگ ايران سخت اســت و به جرات ميگويم بازي راحتي در ليگ امسال نداريم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran