Iran Varzeshi

نخستين اخراج دوران فوتبال فنونيزاده

-

تيم پيشكســوتا­ن پرسپوليس روز جمعــه در بندر گناوه به ميدان رفت و مقابل منتخب پيشكســوتا­ن اين بندر اســتان بوشهر قرار گرفت كه البته بازيكنان ميزبان جوانتر از پرسپوليسيه­ا بودند.

همچنيــن تيم پرســپوليس بازيكنــان زيادي نداشــت و كال دو بازيكــن تعويضي با خــود برده بود اما تيم گناوه بازيكنان زيادي داشت و تعويضهــاي بيشــماري انجــام داد تا فشــا زيادي به پيشكســوتا­ن پرســپوليس بيايــد. اين بــازي در نهايت ٢بر٢ مســاوي شــد و هر دو گل پرســپوليس را رضا جباري زد اما در اواخر بازي اتفاقات عجيبي در زمين رخ داد.

دقايقــي مانده بــه پايان بازي يكــي از بازيكنان تيــم ميزبان به داور فحاشــي كرد كه داور مسابقه از خير اخراج او گذشت اما لحظاتي بعد ســعيد نعيمآبادي با خطا روي بازيكن مزبور آن هم در زمين حريف از او انتقــام گرفت! همين مســاله باعث شــد بازيكن گناوه به ســمت مدافع پرســپوليس يورش ببرد اما مرتضي فنونيزاده به نوعي باالخواه همبازي قديمــياش درآمد و وارد صحنه شــد و در درگيري به وجود آمده حرفي زد كه داور به خاطر اين حرف او را با كارت قرمز مســتقيم جريمه كرد. البته بازيكن تيم گناوه هم اخراج شد تا دو تيم در لحظات پاياني ٠1 نفره شوند. گفته ميشود اين نخســتين اخراج دوران فوتبالي مرتضي فنونيزاده است كه البته در دوران پيشكسوتي نصيبش شد!

غير از ايــن صحنه اســتقبال فوقالعاده و گرم مردم شــهر گناوه از بازيكنــان قديمي پرســپوليس خاطرات خوشي را براي آنها به جاي گذاشت.

در ايــن بــازي نفراتــي مثل بهروز ســلطاني، مرتضي فنونيزاده، ســعيد نعيم آبادي، رحيم يوسفي، ضيــا عربشــاهي، ابراهيم اســدي، جواد حســن زاده، اسماعيل حاللي، بهنام طاهرزاده، ناصر محمدخاني و مجتبي محرمي براي پرسپوليس به ميدان رفتند. جالب اينكه به خاطر كمبود بازيكن بهنام طاهرزاده كه در زمان بازيگــري مهاجم بود در نقش مدافع چپ بازي كرد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran