Iran Varzeshi

برانكو: گزينهها روي ميز است

-

برانکــو ایوانکوویـ­ـچ ســرمربي پرسپولیس از شــرایط تیمش راضي است و تاکید ميکند کــه بردهاي تیمش از این هفتــه و بازي برابر اســتقالل خوزســتان آغــاز خواهد شــد. برانکو پــس از تمرین دیروز (دوشــنبه) درباره دیدار با استقالل خوزســتان اظهار کرد: «یــك روز قبل از بازي به اهواز ميرســیم. فردا خواهیم دید که چه کســاني بازي ميکننــد. در حال حاضر خلیــلزاده به تمرینها بازگشــته است. االن بازي با اســتقالل خوزستان از همه چیز براي ما مهمتر است و بدون هیچ حســابگري پا به این دیدار ميگذاریم و به دنبال حداکثر امتیاز هستیم.»

او گفت: «در کنار تمــام احترامي که براي ویســي قایلم که دو ســال پیش هم موفق شــد قهرمان لیگ برتر شــود، براي برد استقالل به خوزستان ميرویم. فرشاد احمدزاده مصدوم اســت ولي ســیدجالل حسیني به این دیدار ميرسد.»

برانکــو دربــاره وضعیــت شــجاع خلیلزاده گفت: « او کشیدگي مختصري داشــته که رو به بهبود است. انشاءا... همه چیز خوب خواهد شد چون شجاع بازیکن مهمي براي ما است.»

ســرمربي پرســپولیس درباره روند تمدید قراردادش با ایــن تیم تصریح کرد: «صحبت بــراي تمدید قرارداد را شــروع کردهایم ولي هنوز نهایي نشده است.»

برانکو در پاســخ به این ســوال که آیا محرومیــت پرســپولیس از دو پنجره نقل و انتقاالتي باعث تردیــد او در مورد تمدید قرارداد با پرســپولیس شــده است گفت: «نه این مســاله ربطي به آن موضوع ندارد. ما تیــم عالي داریــم و اگر امــکان آوردن بازیکن را نداشته باشیم، هیچ اتفاق خاصي نميافتد. این موضوعي نیست که بخواهد به آن پرداخته شــود. البته بــه دنبال این هســتیم که در جریمهها تخفیف بگیریم اما محرومیت پرســپولیس در روند تمدید قراردادم تاثیرگذار نیست.»

سرمربي پرسپولیس در واکنش به این سوال که چرا سرمربیگري تیم ملي کرواسي را قبول نکرده اســت، اظهار کــرد: «من با پرســپولیس قرارداد دارم و درست نبود که بخواهم در مورد این موضوع صحبت کنم. 24 ساعت قبل از دیدار کرواسي و اوکراین درباره این موضوع صحبــت کردیم که در حال حاضر منتفي اســت. البته همه چیز امکانپذیر اســت اما در حال حاضر رفتن من به کرواسي امکانپذیر نیست.»

او افزود: «در مــورد قرارداد من هر دو طرف عالقهمند به تمدید هستند اما اینکه من پیشنهادهای دیگري دارم، بله درست اســت، دارم. اینکه در یك مــاه آینده چه اتفاقي ميافتد مشــخص نیســت. به قول معروف همه گزینهها روي میز است.»

برانکــو در ادامــه دربــاره حضــور بیرانوند در دیدار با اســتقالل خوزســتان، گفــت: «او 24 ســاعت قبل از بــازي به ما اضافه ميشــود اما همه چیز احتمال دارد. اگرچه طبق مقــررات فیفا یك بازیکن باید 72 ساعت استراحت داشــته باشد. باید با مليپوشانما­ن کار کنیم.»

سرمربي پرســپولیس درباره احتمال دستیاری علي کریمي در پرسپولیس بیان کرد: «تا جایي کــه ميدانم علي کریمي با نفت تهران قرارداد داشــته است. او یکي از بزرگترین بازیکنان تاریخ ایران اســت. من از صمیم قلب خوشــحالم که او تجربیاتش را به فوتبال ایران انتقال ميدهد. متاسفانه یك ســریال در مربیگري او در نفت پیش آمد. مــن هنوز وضعیت خودم مشــخص نیســت، چطور مينویسند که علي کریمي ميخواهد دستیار من شود؟»

او در واکنــش بــه اخمــو بودنش در تمرین پرســپولیس، اظهار کــرد: «نه من خیلي خوب هستم. بعضي وقتها که الزم باشد سر بازیکنان داد بزنم، داد ميزنم ولي االن خیلي ســرحال هستم چون بازیکنان این انرژي را به من ميدهنــد. باالخره هر تیمي افت و خیز دارد. بایرن مونیخ، چلسي و رئــال مادرید هــم این اتفاقــات را پیش رویشان داشــتهاند. نميشود که همیشه با 200 کیلومتر در ســاعت حرکت کرد. گیر ندهید دیگر!»

برانکو در پایان در پاســخ به این سوال که چقدر به صعود کرواســي امیدوار است گفت: «فردا خواهیم دیــد. در حال حاضر وضعیت ســختي دارد و خودمان هم مقصر هستیم. دو بازي به ترکیه و ایسلند باختیم و مقابل فنالند هم نتیجه خوبي نگرفتیم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran