Iran Varzeshi

بعضيها از آب گلآلود ماهي ميگيرند

-

ســهراب انتظــاري دربــاره بــازي پرســپوليس مقابل استقالل خوزستان در شــرايط نسبتا بحراني ســرخها ميگويد: «اگر بخواهيــم اينطوري فكــر كنيم كه تيــم به لحاظ رواني افت كــرده و وا داده است، ادامه راه سخت خواهد شد. درست اســت كه بعد از مصدوميتها، محروميت باشگاه، مشكل طارمي و نتيجهاي كه رقم خورد روحيه بازيكنان خوب نيست اما بايد روحيه قبلي را به تيم برگردانيم چون راه ســختي در پيش داريم و بازي دشــواري مقابل الهالل در پيش است. از طرفي هنوز در اوايل ليگ هستيم.»

وي با اشــاره به محروميت طارمي و باشــگاه ميگويد: «نميخواهم اسمش را بيتدبير بودن مديريت بگذارم. شايد بهتر باشــد بگويم ناوارد بــودن در بحث نقل و انتقاالت و مســائل حقوقــي فوتبال باعث اين محروميت شد، هر چند ميشد قبل از اين راحتتر مشكالت را حل كرد. درست اســت كه مديريت فعلي در فوتبال حضور نداشــته و دو سال است وارد فوتبال شده اما نبايد فراموش كنيم تيم در اين دو سال شرايط خوبي داشــته، فوتبال خوبي بازي ميكند، نتايج خوبي گرفته و قهرمان شده. اين شرايط باعث شده سطح توقع هواداران هم باال برود تا جايي كه وقتي تيم در نيمه نهايي آسيا ميبازد همه ناراحت ميشوند و به كمتر از قهرماني راضي نيســتند، در حالي كه شــرايط دو ســال پيش را همه يادشان هست.»

انتظــاري ميگويد: «بايــد تدبيري انديشــيد تا بازي با اســتقالل خوزستان يــك بازي تداركاتي خوب بــراي ديدار با الهالل باشــد. البته نبايد اين تيم را دست كم بگيريم . بازيكان هم بايد به خودشــان بياينــد و روحيــه بگيرند. متاســفانه در روزهاي اخير تيم به حاشــيه رانده شده و هر كســي از يك طرف دارد به تيم ضربه ميزند. من در فضاي مجازي هم ميبينم كه پيشكسوتان به جان هم افتادهاند اما ما بايد بدانيم اگر طرفدار تيم و پرسپوليسي هســتيم بايد حمايت كنيم. اين تصور كه ما براي پرســپولس بــازي كردهايم و اين باشــگاه تا ابد بايد به ما كمك كند بايد از بيــن برود و اينكه تا آخر عمر از آن انتظار داشته باشيم اشــتباه است. ما بايد به اين تيــم كمك كنيم. حــاال 4 گل خوردهاند. اتفاقي بود كه تمام شد و رفت. در فوتبال هر چيزی ممكن اســت و شانس بازگشت وجود دارد، پس بهتر است كمك كنيم تا بعدا پيش وجدانمان راضي باشيم.»

مهاجــم ســابق پرســپوليس ادامه ميدهــد: «ما نميخواهيم كســي كمك مالي كنــد اما نبايد بازيكنــان جوان اين تيم را تخريب كرد. حاال باختهاند و داليل مختلفي در اين باخت وجود دارد. هم آنها قويتر بودند، هم اتفاقاتي مثل محروميت طارمي پيش آمد اما قرار نيســت يكسري از آب گلآلــود ماهي بگيرنــد. همه بايد تحت هر شــرايطي كنار تيم باشند چون ايــن تيم يك يــا دو ميليون نفــر هوادار ندارد و با بردش 30 ميليون نفر خوشحال ميشوند.»

وي دربــاره تغييــرات تركيــب پرســپوليس ميگويد: «ما قبل از بازي با الهالل تيم يكدستي را در اختيار داشتيم اما با از دســت دادن 4 بازيكن روند رو به رشدمان را از دست داديم و مصدوميتها و محروميتها هم تيم را دچار نوسان كرد. اين بازيكنان تقريبا دو سال است كنار هم بازي ميكنند و تقريبا همهشــان در يك ســطح هســتند، بنابراين تغييرات تاثير زيادي در تيم نميگــذارد اما مهمتر اين اســت كه اعضاي تيم با هم اتحاد داشته باشند و اين از هر چيزي مهمتر است.»

انتظاري ميگويد: «هر جوري حساب ميكرديم آرژانتيــن در جام جهاني قبلي بايد تيم ملي ما را شكســت مــيداد اما بچهها خواســتند و شــرايط طوري پيش رفت كه حتي ميتوانستيم برنده آن بازي باشــيم . االن حاشيهها همه جوره دارد به پرسپوليس ضربه ميزند اما بازيكنان بايد يكدســت و با روحيه باشند و خوب بازي كنند تا يك برد خوب به دســت بياورند. مطمئنا با يك برد خوب مقابل اســتقالل خوزســتان حاشــيهها كنار ميرود اما در نقطــه مقابل اگر خــداي ناكــرده برنده نباشــيم در آستانه بازي برگشت با الهالل حاشيهها بيشتر خواهد شد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran