Iran Varzeshi

ورود آقاي متناقض

- محسن وظيفه ‪Mohsen Vazifeh‬

انتخابات فدراسيون بوكس در حالي برگزار خواهد شــد كه افشين داوري هم براي رياست اين فدراسيون ثبت نام كرده اســت. چند روزي از شــروع ثبت نام از كانديداهاي رياست فدراسيون ميگذرد اما تاكنون فقط سه نفر براي رياست ثبت نام كردهاند.

حســين ثوري رييس هيات بوكس سيستان و بلوچســتان، روحا... حسيني نايب رييس فدراســيون و افشين داوري سرپرست فدراســيون، سه نفري هستند كه براي حضور در اين انتخابات ثبت نام كردهاند.

دو نفر اول از قهرمانان و قديميهاي بوكس هستند اما افشــين داوري مدتي اســت كه بهعنــوان سرپرســت انتخاب شــده و تا قبل از اين هم در ناشــنوايا­ن و دووميداني حضور داشت كه با اتفاقات خوشايندي همراه نشد.

داوري از بدو ورودش به فدراســيون بوكس سه مصاحبه متفاوت را انجام داد. او ابتدا در تاريخ 20 شهريور در مصاحبه با تســنيم عنــوان كرد كه به رياســت فدراسيون بوكس حتي فكر هم نميكند.

بعد از گذشــت كمتر از يك ماه او در يك گفتوگوي ديگر مدعي شــد كه هنوز به جمــع بندي نهايي نرســيده و در نهايت روز گذشــته بــا ثبت نام براي رياست فدراســيون بوكس رســما وارد رقابت انتخاباتي شد.

اينكــه داوري بخواهد وارد انتخابات شود و احساس كند كه توانايي اداره اين فدراسيون را دارد؛ حق طبيعي سرپرست فدراسيون است.

بــه اين هم كــه چه تناســبي بين ناشــنوايا­ن، دو و ميداني و بوكس وجود دارد و تا چه اندازه داوري از اين رشتهها شناخت داشته و دارد هم كاري نداريم اما اينكه يك رييس فدراسيون نميتواند با صراحــت لهجه دربــاره برنامههايش ســخن بگويــد و در كمتــر از يك ماه ســه بار رفتار و گفتار او با هم متفاوت ميشود، بســيار عجيب و باور نكردني اســت. نخســتين شــاخصه يك مدير توانمند بايد شجاعت و صداقت او باشد اما در اين مدت آيا اين دو شــاخصه را در وجود سرپرست فدراسيون مالحظه كردهايــم؟ البته بــراي خبرنــگارا­ن و كارشناســا­ن كه وضعيت فدراسيون را ريز بررســي ميكردند از همان روزهاي ابتدايي مشــخص بود كــه داوري براي رياست آمده است نه براي سرپرستي اما معلوم نبود چرا او در اين مدت بارها اين تحليلهــا را تكذيب كرد؟ بوكس ايران هميشه در بازيهاي آسيايي از رشتههاي مــدال آور بوده اما داوري در همين يكي دو ماهي كه بهعنوان سرپرست وارد اين فدراسيون شــده همه برنامهها را به هم ريخته اســت. اردوي تيم ملي را تعطيل كرده است و سرمربي كوبايي تيم ملي را هم كه به مرخصي فرستاده و با او به طور رسمي قطع همكاري كرده و جالب اينكه بدون هيچ بررسي دقيقي درباره عملكرد اين ســرمربي كوبايي عذرش را خواسته و بالفاصله هم وعده حضور يك سرمربي خارجي را ميدهد.

اگر قرار است او يك مربي خارجي را جذب كند، پس چرا اين مربي كوبايي را اخراج ميكند؟ اصال با توجه به اظهارات قبلــي داوري كــه گفته بود به رياســت فدراســيون بوكس فكر نميكند اما ثبت نام كرد، حــاال بايد وعــده جذب مربي خارجي را از او باور كرد؟

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran