Iran Varzeshi

اسدي: بازي با نفت شروع مجدد تيم ما است

-

با اینکه خیليها معتقدند نتایج صنعت نفت آبــادان در هفتههاي اخیر ســیر نزولي طي كــرده اما مرتضي اســدي نظر دیگري در این رابطه دارد. مرتضي اسدي بهعنوان كاپیتان صنعــت نفت آبادان معتقد اســت باختهاي این تیم به خاطر ضعف فني نبوده است. او كه همراه با فراز كمالوند از تبریز به آبادان آمده، حمایت تمام قدي از سرمربي تیمش درآبادان دارد.

به خاطر دو ناكامي اخیر خیلي تحت فشار هســتید. فکر ميكنید بتوانید جبرانش كنید؟

ما خوب بــازي كرديم و باختيم. در بازي با ســپيدرود و فوالد تيم ما برتر بــود. نميگويم در هــر دو بازي در تمام دقايق بهتر بوديم اما در بازي با سپيدرود موقعيتهاي زيادي براي گلزني داشتيم اما نتوانستيم كاري از پيش برده و برنده از زمين خارج شــويم. متاســفانه به تيم بهتــر امتياز نميدهند و همين هم باعث شد تا ما شش امتياز مهم در اين دو بازي را از دست بدهيم.

بازي با نفت تهران، مســابقه حساس و مهمي براي شماست. براي این بازي آمادهاید؟

اين بازي براي ما مهم است. بدون شك در اين بازي فقط به سه امتياز فكر ميكنيم. ما تيم خوبي داريم و به جز اين دو بازي اخير نتايــج خوبي گرفتيم و از تيــم راضي بوديم. از ايــن رو در بازي با نفت تهران بدون شــك با همه قوا براي شكست حريف به ميدان ميرويم.

صنعت نفت چقدر آماده است؟

همــه تيــم يكصدا شــدند تا دو نتيجه بد گذشــته را فراموش كرده و به فكر ســه امتياز بازي با نفت باشيم تا اين روند ناكامي كه اخيرا به ســراغ ما آماده خيلي زود تمام شده و ما از بازي با نفت به روال عادي برگرديم. من به اين بازي و ادامه روند كارمان خوشبين هستم.

فکــر ميكنید چقدر شــانس پیروزي در این بازي خانگي را دارید؟

من فكر ميكنم نــه تنها در اين بازي بلكه ما در همــه بازيهاي خانگي شــانس زيادي داريم. هواداراني در كنار تيم ما هســتند كه كمتــر تيمي از آن بهره ميبــرد. اميدوارم از مــا حمايت و دو ناكامــي اخير را فراموش كنند و براي ادامه روند مطلوب تيم براي تشويق ما به ورزشگاه بيايند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran