Iran Varzeshi

خرمگاه: كادرفني جباري را كنار نگذاشت

-

در مورد رحمتي حرف بزنم آرامش استقالل به هم ميخورد

محمد خرمگاه مربي ســابق استقالل سرانجام سكوتش را شكست و درباره اين تيم و شرايط فعلياش اظهارنظر كرد. خرمگاه درباره شرايط استقالل اينطور ميگويد: «اســتقالل خانواده من اســت و من هرگز خودم را از اين تيم جدا نميدانم. اينطور نيســت كه حاال كه رفتهام آرزوي شكست اين تيم را كنم و مطمئن باشيد ما عضوي از خانواده استقالل هستيم و در هر شرايطي آرزوي موفقيت اين تيم را داريم.»

مهمتريــن انتقــادي كه در فصــل جاري به منصوريان و كادرفني ســابق اســتقالل شد اين بود كه تيم را با وجود كسب عنوان نايب قهرماني خيلي تغيير دادند. مربي ســابق اســتقالل در اين زمينه ميگويد: «همه نظرها روي چشــم ماســت و به آن احتــرام ميگذاريم اما واقعيت اين اســت كه ما در هر پســتي تالش كرديم بهترينها را جذب كنيم تا بتوانيم نتايج خوبي بگيريم. مطمئن هســتم همين حاال هم بهترينها در استقالل بازي ميكنند. خيلي از انتقادهايي كه ميشــود و ميگويند تيم در پستهاي مختلف شلوغ شد، برحسب اتفاق انجام شــد. بهعنوان مثال ما يك هافبك بازيساز ميخواستيم اما تكليف سرور جباروف با اســتقالل مشخص نبود و رفتيم جباري را گرفتيم. خودتان هم ديديد كه جباروف در ارمنســتان به ما اضافه شد دقيقا زماني كه مجتبي جباري مدتي بود كه با ما قرارداد امضا كرده بود.»

از همان ابتدا هم مشــخص بود جباري و جباروف نميتوانند در كنار هم بازي كنند. نظر شــما چيســت؟ خرمگاه در اين زمينه اينطور ميگويد: «من فكر ميكنم مجتبي جباري و سرور بازيكناني هستند كه با هم ميتوانند به استقالل كمك كنند و حرف شما را قبول ندارم. مجتبي و سرور از بهترينهاي ايران و آسيا هستند و فكر نميكنم اســتقالل از حضور آنها ضرر كند.» اما مجتبي جباري در زمان خود شــما از تيم كنار گذاشــته شد. در اينباره چه نظري داريد؟ مربي سابق استقالل در پاسخ ميگويد: «به هيچ عنوان كادرفني مجتبي جباري را از تيم كنار نگذاشــت و هر چه بود تصميم باشگاه بود. مجتبي در زماني كه بود خيلي به ما كمك كرد و هرگز كنار گذاشــتن او از سوي كادرفني انجام نشد.» ولي رحمتي كه ديگر با تصميم كادرفني از تيم كنار گذاشته شد. يك بار ميگوييد شب بازي با پارس جم چه اتفاقاتي افتاد؟ خرمــگاه در اين زمينه ميگويــد: «اجازه بدهيد من در اينبــاره حرفي نزنم چراكه آرامش اســتقالل برايم مهم اســت و البته مهدي رحمتي هم اكنون بازيكن باشگاه است. اميدوارم او بهترين نمايش را داشته باشد.» اين درست است كه بعد از استعفاي عليرضا منصوريان، اعضاي هيات مديره از او خواســتند كه در بازي با ســپيدرود به رشــت برود تا در صورتي كه در اين بازي پيروز شــود با استعفاي او مخالفت كنند؟ خرمگاه پاســخ ميدهد: «بله اين صحبت دقيقا درســت است و از ما خواسته شد كه در بازي با سپيدرود هم به رشت برويم اما ما ديگر خودمان نخواستيم بمانيم.» مربي سابق اســتقالل در پايان ميگويد: «واقعيتش را بخواهيد بعد از شكست 6 گله برابر العين رفتيم تا نقاط ضعف تيم را برطرف كنيم. شــايد اگر آن شكســت كذايي پيش نميآمد خيلي از تغييرات و اتفاقها در اين تيم انجام نميشد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran