Iran Varzeshi

شكستگي‌دستم‌را‌به‌فال‌نيك‌م‌يگيرم

- سميرا شيرمردي ‪Samira Shirmardi‬

اوضاع دســت آســيبديده­ات چطور است؟

خدا را شكر بد نيستم. فعال با همين شــرايط تمرين ميكنم تا ببينم بعد از آن چه پيش ميآيد.

ظاهرا در تمرينات حضور داري و به بازي با ذوبآهن هم ميرسي؟

نميدانم! به هر حال وضعيت دستم طوري اســت كه در تمريــن خللي ايجاد نميكند اما شــرايط بازي متفاوت و سخت است. در جراحي كه روي دستم انجام شد، پالتين گذاشــتند و هنوز هم بخيه دارد. به خاطــر همين هم دكتر گفتــه نبايد ضربه بخــورد. من با ايــن شــرايط دارم تمرين ميكنــم اما نميدانم شــرايطم براي بازي چطور خواهد بود. همانطور كه گفتم شرايط بازي طوري نيست كه بتوان با آن مدارا كرد و نبايــد زمين بخورم. با اين حال همه چيز بســتگي به نظر دكتر و سرمربي تيم دارد و هر طور تشخيص بدهند در خدمتم. پس به بازي با ذوبآهن نميرسي؟

معقول اين است كه نميرسم چون دكتــر گفت تا يك ماه دســتم نبايد ضربه بخورد. من تمرينات را ميتوانم انجام دهم چون با پايم بايد كار كنم اما شرايط فوتبال فرق دارد و درگيري فيزيكي وجود دارد كه نبايد به دســتم فشــار بيايد. به هر حال از زماني كــه بتوانم بازي كنم با تمام وجود و قوا به تيم كمك خواهم كرد.

چه زمان بايد پالتين را از دستت دربياورند؟

اين نوع پالتين به صورتي نيست كه در بيايد و ميماند.

به نظر ميرسد ضربه خيلي بدي به دســتت وارد شــده بود كه نياز به پالتين شد...

بله، متاســفانه دستم كامال برگشت و عالوه بر اينكه 2 اســتخوان روي دســتم شكست، چند استخوان هم جابهجا شد.

اين شكستگي خيلي تلخ است اما ظاهرا تلختر از آن، زمان اتفاق حادثه اســت؛ زماني كه به تيم ملي دعوت شدي...

خدا را شاكرم و اين شكستگي را به فال نيك ميگيرم. بعد از 2/5 سال به تيم ملي دعوت شــدم كه بايد هزار مرتبه خدا را شــكر كنم. قســمت اين بود كه در اين زمان، دستم دچار شكستگي شود. همين كه به تيم ملي دعوت شــدم خوشحالم و خوشــحالتر از اينكه اتفــاق بدتري برايم نيفتــاد و مثال پايم آســيب نديد. حاال كه به تيم ملي دعوت شــدم، از اين به بعد با تمام توان و انگيزه مضاعف تالش ميكنم كه اول براي تيمم مثمر باشــم و بعد هم اگر قســمت باشــد دوباره به تيم ملي راه پيدا كنم.

به هر حال شــما جزو بازيكناني هســتي كه قبال به تيــم ملي دعوت شده بودي و كيروش به بازيات عالقه زيادي داشت...

من خيلي خوشــحالم و اينكه مربي بزرگي مثــل كيروش به مــن عالقه دارد مطمئنا كارم را سختتر ميكند. بايد بيشتر تالش و ســختتر كار كنم. من 2/5 سال از تيم ملي دور بودم كه االن خوشــحالم بار ديگر توانستم نظر كيروش را جلب كنم.

بــا اين دوري طوالنــي و دعوت دوباره، فكر ميكــردم حاال كه برايت مصدوميت به وجود آمده، ميگويي كه بدشانسترين بازيكن دنيا هستي اما...

نــه، چنين چيزي نيســت. مطمئنا قســمت نبوده و حتما خير و صالحي بود كــه در اين زمان مصدوم شــوم. هيچ وقت به بدشــانس بودن فكر نميكنم. اتفاقا االن انگيزهام بيشتر شده و خدا را شكر ميكنم كه پايم نشكســت و شكستگي دستم را به فال نيك ميگيرم.

بعد از چند روز خبرهاي مختلف در مورد محمد تقوي، باالخره اين مربي از پديده جدا شد. در جريان دليل اين جدايي هستي؟

وا... من در جريان نيستم و نميدانم چرا جدا شدند.

بــه هر حال زماني بــا اين مربي مشكل داشتي. اين مساله در جدايي دخيل نبود؟

نــه، چيــزي نبــود. به هــر حال تصميمگيري در مورد اين مسائل در حيطه اختيارات باشگاه است و من كامال بيخبرم. اميدوارم هر چه خير است اتفاق بيفتد.

فكر میكرديد تيمتان به باالتر از پرسپوليس برسد؟

بله، دقيقا اين فكر را میكرديم. هيچ چيز در فوتبال محال نيســت. ما هم تالش كرديم و توانستيم به حقمان برسيم.

اما قرار گرفتن باالی اين تيم آماده و قدرتمند پرســپوليس واقعا اتفاق سخت و عجيبی است...

خدا را شــكر كه تيم محبوبم مثل هميشــه قدرتمند اســت اما همانطور كه گفتم ما هم خيلی خوب كار كرديم و يكی از قدرتمندتري­نها هستيم كه اميدوارم اين روند ادامه پيدا كند. میتوانيد سهميه آسيا بگيريد؟

من هيچوقــت در مــورد آينده صحبت نمیكنم اما قول میدهم با تمام تــوان، تالش و انگيــزه كار كنم و برای تيمم مثمرثمر باشــم تا بــه اهدافمان برســيم. خدا كمــك كنــد میتوانيم آسيايی شويم.

 ??  ??
 ??  ?? سال بيست و يكم چهارشنبه 19 مهر ‪20 1396‬ محرم 1439
سال بيست و يكم چهارشنبه 19 مهر ‪20 1396‬ محرم 1439
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran