Iran Varzeshi

نسخهبرانكو برايبرد دراهواز

-

پرســپوليس ميخواهد در اهواز به مســير گذشــته برگردد اما با مشكالتي روبروست كه اين مهم را دشــوار خواهد كرد. جــدا از بحث رواني و اينكــه برانكــو و همكارانــش در كادر فني كار دشواري در اين زمينه دارند به لحاظ فني شرايط پيچيده و ســخت به نظر ميرسد بخصوص اينكه بازي در اهواز برگزار ميشود و تيم حريف با وجود شــرايط بحرانياش در جدول بعــد از تعطيالت دنبال خروج از بحران است.

پرسپوليس براي بردن اســتقالل خوزستان در اهواز مهــدي طارمي را به خاطر محروميت در اختيار ندارد، فرشــاد احمدزاده حدود يك هفته بــا تيم تمرين نكرده، به گفته برانكو، ســيدجالل حســيني از يك هفته قبل از تركيب بيرون رفته و بــازي كردن شــجاع خليــل زاده در هالهاي از ابهــام قرار دارد. از طرفي ســه بازيكن ملي پوش پرسپوليس فقط 24 ســاعت قبل از بازي به تيم اضافه ميشوند.

در اين شــرايط بايد ديد پرسپوليسي كه در ابتداي ايــن فصل همه از نيمكــت پر و پيمانش ميگفتند چگونه، با چه سيســتم و چه تركيبي به مصاف حريفش خواهد رفت و آيا با وجود تغييرات احتمالــي و ادامه تغييراتي كه برانكو را از مســير اوليه دور كرده به ســه امتياز حياتي اين مسابقه دست خواهد يافت يا خير؟

گفته ميشــود در اين بازي امكان اســتفاده از سيســتم 4-4-2 خطــي وجــود دارد و برانكو ميخواهد از اين سيســتم در يــك بازي خارج از خانه اســتفاده كند. در اين شــرايط پروفسور از دو هافبك دفاعــياش كاميابينيا و ربيع خواه در مركز زمين به صورت توامان استفاده خواهد كرد و احتماال يكــي (كمال) وظيفه حضور در حمله و بازيسازي را خواهد داشت و ديگري به كار تخريب بازي هافبكهاي حريف و پوشــش فضاي مقابل خط دفاعي مشغول ميشود كه البته نشان داده در اين كار هيچ مهارتي ندارد و شايد اگر وظايف اين

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran