Iran Varzeshi

برزاي:‌شفر‌گفت‌فيلم‌باز ‌يهايت‌ ‌را‌ديده‌ام

-

چند روزي اســت كه بحث بازگشت بهنام برزاي به اســتقالل شنيده ميشود. بازيكنــي كه فصل قبل يكــي از بهترين بازيكنان اســتقالل بود و مشــخص هم نشد چرا جدا شد و چرا كادر فني روي او نظر نداشــت. بهنام برزاي درباره بازگشت به اســتقالل و حضور در تمرين اين تيم ميگويد: «دوشــنبه به تمرين اســتقالل رفتم و در جلسهاي با حضور شفر شركت كردم. او گفت فيلــم بازيهايم را ديده و روي بازگشــت من به استقالل نظر مثبت دارد امــا نميدانم چرا همه ميگويند مرا باشــگاه ميخواهد و نه ســرمربي. شــفر گفت با باشگاه درباره بازگشت تو صحبت ميكنم. قرار شد او صحبت كند و باشگاه به مــن خبر بدهــد كه آيا به اســتقالل برگردم يا نه.»

بازيكن ســابق استقالل درباره سبك مربيگري شــفر هم صحبت ميكند: «در همين يك جلســه كه تمرين استقالل را ديدم، شــفر خيلي جدي بــود و البته با انضبــاط. در كارهايش نظــم حرف اول و آخر را ميزند. كارنامه شفر هم فوقالعاده بوده و موفقيتهاي بســياري در آن ديده ميشود. به نظر من شفر ميتواند استقالل را بــه جايگاهي كه مورد نظــر هواداران است، برساند.»

بــرزاي بــه ســوئد رفته بــود تا با باشگاهي در اين كشــور مذاكره كند. او درباره دليل بازگشتش از سوئد ميگويد: «تيم ســوئدي يكي از تيمهاي قدرتمند اين كشور بود كه براي فصل بعد هم من را ميخواهد. اينكه چرا در ســوئد نماندم يك دليل داشت. مشكل اين بود كه ليگ ســوئد هفتههاي پاياني خود را پشت سر ميگذاشــت و من اگر قــرارداد هم امضا ميكردم نميتوانســ­تم بازي كنم. ضمن اينكــه اگر براي فصل جديــد هم با اين تيم به توافق ميرسيدم، بايد دو، سه ماه تعطيلي را تحمل ميكردم تا فصل آينده آغاز شود. نميتوانســ­تم ‪6 5،‬ ماه دور از فوتبال باشم. به همين دليل تمام جوانب را در نظر گرفتم و تصميم گرفتم به ايران برگــردم. حاال هم اميــدوارم حضورم در استقالل قطعي شــود و بتوانم براي اين تيم بازي كنم.»

برزاي فصــل قبل يكــي از بهترين بازيكنان اســتقالل بود اما مشخص نشد چرا در اين تيــم نماند. هنوز هم خيليها دوســت دارند دليل كنار گذاشــتن او از فهرست اســتقالل را بدانند. برزاي البته پاسخي به اين ســوال نميدهد: «تصميم كادر فنــي بود. آنها با من تماس نگرفتند. خودم هم وقتي اين شرايط را ديدم ترجيح دادم در اروپــا بازي كنم. نميخواهم حاال كه چند ماه از اين اتفاق گذشــته درباره جدايي حرف بزنم. بايد به آينده فكر كنم. روزهايي كه پيش رو دارم و بايد بدرخشم و بازيكن موثري باشم.»

بازيكنــان اســتقالل وقتــي برزاي را در تمريــن ديدند براي او ســنگ تمام گذاشتند. برزاي ميگويد: «در اين دو، سه ماه اخير با بازيكنان اســتقالل در ارتباط بودم. دلم برايشــان خيلي تنگ شده بود. هم من خوشحال شدم كه آنها را ديدم و هم آنها. مثل هميشه با هم شوخي كرديم و البتــه آنها هم به محض ديدن من برايم دست زدند و تشويقم كردند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran