Iran Varzeshi

جدال‌مهدي‌پاشازاده‌و‌شفر‌ديدن‌دارد‌

-

دوشــنبه شب مراســم قرعهكشي جام حذفي برگزار شــد و در نهايت استقالل بايد در مرحله يك هشــتم نهايي به مصاف تيم نساجي برود كه هدايت آن را مهدي پاشازاده برعهده دارد. پاشــازاده از جمله مربياني بود كه به محض آمدن شــفر به ايران به عنوان گزينه مربيگري اســتقالل و دســتياري اين مربي مطرح شــد. جدال استقالل و نساجي از اين بابت جالب اســت كــه روي نيمكت نساجي مردي مينشيند كه خودش از جنس اســتقالل اســت و خيلي هم بدش نميآيد تفكراتش در مربيگري را به رخ مربي آلماني بكشــد. بدون شك جدال استقالل و نساجي مهمترين بازي از مرحله يك هشــتم نهايي جام حذفي است.

مهــدي پاشــازاده كــه از ايــن بابت خوشــحال اســت درباره قرعهاي كه به نام نساجي افتاده است اينطور ميگويد: «بازي با تيمهاي استقالل و پرسپوليس براي تيمهاي ليگ يكي كه به طور عادي امكان بازي با اين تيمها را ندارند يك فرصت مطلوب است كه بايد آن را مغتنم شــمرد. بازيكنان تيمهاي ليگ يــك و دو در اين بازيها انگيزه زيادي پيدا ميكنند و اين باعث ميشود استقالل و پرسپوليس به راحتي قادر به پيروزي نباشند. استقالل در مرحله قبلي به سختي از سد تيم گلگهر سيرجان گذشت يا به خاطر داريم كه فصل گذشته يك تيم مثل قشقايي توانست پرسپوليس را در جام حذفي حذف كند. اين خصلت جام حذفي است و در مسابقات جام حذفي هيچ تيمي نااميد نيست.»

پيشكسوت استقالل در ادامه ميگويد: «اين اولين بار اســت كه به صورت رســمي با يــك تيم بايد مقابل اســتقالل بازي كنم و نتيجه بــازي هم براي تيمم مهم اســت. تاكنون بارها به شــكل دوستانه و تداركاتي با تيمهايي كه داشــتم مقابل استقالل بازي كــردم اما تجربــه بازي رســمي و قانوني را مقابــل تيم ســابقم ندارم. به هــر حال اين خصلت كار مربيان اســت و ما بايد هميشه آمادگي اينچنين بازيهايي را داشته باشيم.»

پاشــازاده نميخواهد بازنده باشد و در اين مرحله از جام حذفي انگيزه زيادي دارد تا تواناييهاي خود را به رخ استقالليها بكشد و شــايد اين گام بلندي باشد براي اينكه او بتوانــد خــودش را خيلي زود بــه نيمكت استقالل نزديك كند. استقالل پرافتخارتر­ين تيم در جام حذفي اســت كه تاكنون در اين جام شش بار قهرمان شده و بدون شك كادر فني اين تيــم نميخواهد فرصت قهرماني با حذف از آنها گرفته شود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran